Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سیاوش میهن‌دوست امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح استان اصفهان با پاسداشت حماسه خرمشهر و تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهدای عزیز با نثار خونشان صدام و ارتش لعینش را که مغرور شده بود و می‌گفت صبحانه و ناهار را در ایران می‌خورد، خوار و خفیف کرده و امید را در دل نیرو‌های مسلح و مردم زنده کردند؛ در حالی که سقوط خرمشهر اوج ناامیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شهدا قدرت نظام اسلامی را در جهان به منصه ظهور گذاشتند و به آمریکای ظالم و رژیم منحوس صهیونیستی نشان دادند نمی‌توانند به این کشور و نظام مقدس دست‌اندازی کنند.

به گفته او عملیات خرمشهر علاوه بر دستاورد‌های نظامی که داشت و باید در دانشکده‌های نظامی آن را تدریس کرد، دستاورد‌هایی هم برای نسل‌های آتی داشت؛ یکی از این دستاوردها، رسیدن به این باور بود که ما نباید به دشمنی که ۴۰ سال قبل می‌خواست انقلاب ما ساقط شود و در طول این ۴۰ سال نیز همواره دشمنی کرده است، اعتماد کنیم.

همین دشمنان که از طریق جنگ سخت با تدابیر مقام شامخ ولایت و قدرت نیرو‌های مسلح و به پشتوانه مردم از این نیروها، نمی‌توانند بر ما غلبه کنند در صدد ایجاد جنگ نرم هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است و ما باید خود را برای فتح‌های بعدی آماده کنیم.

دشمن می‌خواهد با استفاده از ساده‌لوحان و دشمنان داخلی، در داخل کشور ناآرامی ایجاد کند و ما نیز باید با جهاد تبیین مقابل این دشمن بایستیم و دستاورد‌های نظام را برای مردم تبیین کنیم و این خود یک خرمشهر دیگر این است.

میهن‌دوست می‌گوید بهترین راه مقابله با این جنگ نرم اطاعت محض از مقام ولایت است که این اطاعت، حرکت به سوی نور است و فقط از این طریق است که می‌توانیم از این جنگ نرم پیچیده به سلامت بیرون بیاییم؛ هر موقع فرصت داشتیم باید جهاد تبیین را در اولویت خود قرار دهیم و این را سرلوحه کار‌های خود بگذاریم.

ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: به حول و قوه الهی، همه نیرو‌های مسلح ید واحده‌ای هستند و، چون مشتی محکم به دهن دشمنان کوبیده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح آزادسازی خرمشهر جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترویج امید، اعتماد و آگاهی‌سازی صحیح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و اگر به دنبال پیروزی در این نبرد هستیم، باید به نقش رسانه‌ها در این پیروزی که بسیار حائز اهمیت است، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترکیبی ترویج امید و امیدآفرینی است، افزود: از این تهاجم ضربه‌هایی به جسم و روح کشور ما وارد و در بعضی موارد منجر به بروز بی‌اعتمادی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات به‌طور مستمر انجام گیرد و در آن امیدآفرینی در کنار اعتمادسازی شکل گیرد.

مهروی‌پور تاکید کرد: در حوزه اعتمادسازی، آگاهی‌سازی صحیح نیز بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه رسانه‌ای اصفهان نیز به طور قطع نسبت به این موضوع حساس است.

وی ادامه داد: امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی‌سازی باید با یک مشارکت‌آفرینی پی‌ریزی و پیگیری شود، از این‌رو بر آن شدیم که در سال جاری به‌طور ویژه به موضوع رسانه و بررسی نقش آن در فرهنگ‌سازی جامعه بپردازیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری کمک به مرجعیت رسانه‌های داخلی به‌ویژه رسانه‌های استانی و شهر اصفهان است و باید با مشارکت یکدیگر این مهم را رقم زنیم.

کد خبر 747854

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است