Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@07:41:27 GMT

بالاترین امتیاز برای این گوشی خاص ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۱۶۵

بالاترین امتیاز برای این گوشی خاص ثبت شد

یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک AnTuTu بالاترین امتیاز را بدست آورده است.

به گزارش مشرق، به تازگی شرکت کوالکام از تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، SD۸+G۱ یک تراشه پرچمدار است که نوید عملکرد ۱۰ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تراشه توانسته در فهرست AnTuTu بالاترین امتیاز را کسب کند.

انتظار می‌رود، برخی از گوشی‌های هوشمند همچون ریلمی GT ۲، وان پلاس ۱۰، شیائومی ۱۲ اولترا، سامسونگ گلکسی Z Flip ۴ و Z Fold ۴، موتورولا Edge ۳۰ Ultra و ASUS ROG Phone ۶ دارای تراشه SD۸+G۱ باشند و در چند هفته آینده معرفی شوند.

تراشه کوالکام اسپندراگون ۸ پلاس نسل ۱ دارای یک هسته Kryo Prime با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo Gold با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز، چهار هسته Kryo Silver با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و گرافیک Adreno ۷۳۰ است. به گفته AnTuTu، امتیازات حافظه و UX اساساً با عملکرد فعلی ارائه شده توسط تراشه SD۸G۱ یکسان است. با این حال، امتیاز CPU و GPU بین ۲۰هزار  تا ۳۰ هزار امتیاز بهبود یافته است.

همچنین این تراشه توانسته در تست CPU امتیاز۲۶۶ هزارو ۵۲۴ ، در تست‌ GPU امتیاز ۴۶۸هزارو۸۴۶ ، حافظه ۱۹۴هزارو۹۸۷  ودر تست UX ۱۸۷هزارو ۸۰۴،  را بدست بیاورد.

در حالی که SD۸G۱ یک تراشه خوب است، تلفن‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، در حین انجام بازی و چند کار، دمای آن ها بالا می رود و باتری بیشتری مصرف می‌کنند. انتظار می‌رود SD۸+G۱ که با فرآیند ۴m شرکت  TSMC ساخته شده ، گرمای کمتری تولید کند. طبق گفته کوالکام، راندمان انرژی کلی در مقایسه با SDG۸۱، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی موبایل موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود