Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالسلام امامی در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مهاباد گفت: اصل وحدت فرماندهی با توجه به حضور گسترده نیرو‌های ارتش و سپاه، انتظامی و اقشار مختلف مردم در عملیات آزادسازی خرمشهر زمینه فتح و پیروزی را برای رزمندگان اسلام بوجود آورد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نمایشگاه عزت، اقتدار، مقاومت و پایداری مردم قهرمان کشورمان است که با رشادت و دلاوری رزمندگان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهاباد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری آنچه در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده روحیه فداکاری و اخلاص در دفاع از وطن و مقاومت در برابر ظلم و جور ظالمان زمان بود که با پیروزی ملت ایران به پایان رسید.

ماموستا امامی با اشاره به اینکه سوم خرداد روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: رزمندگان و آفرینندگان این روز بزرگ نام خود را در تاریخ این سرزمین جاوید کردند و برای همیشه از آن‌ها یاد خواهد شد.

وی گفت: خرمشهر‌های بسیاری همچنان در پیش است که باید با تلاش و هوشیاری جوانان این مرز و بوم فتح شود.

فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده ارتش مهاباد در این مراسم گفت: حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر در خرداد ۱۳۶۱ جلوه‌ای از نصرت الهی است که این رخداد باشکوه یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی و ترجمان اراده ملی و تجلی مقاومت و ایستادگی رزمندگان است.

امیر سرتیپ اردلان گلیج گفت: فتح غرورآفرین شهر خرمشهر در عملیات عظیم بیت‌المقدس که نماد مقاومت ملت ایران است الگویی بی‌بدیل برای همه نسل‌ها در تمامی عصر‌ها و نقطه عطف و ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در ادامه این مراسم تعدادی از بازنشستگان ارتش و همچنین جانبازان و خانواده شهدای هشت دفاع مقدس با اهدای لوح قدردانی و تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح دفاع مقدس سوم خرداد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد