Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنیک هایی برای ست مانتو سفید و مشکی

رنگ های سفید و مشکی جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ ها میان خانم ها برای انتخاب رنگ مانتو است. ما می خواهیم شما را در این مقاله با ویژگی های مانتو های سفید و مشکی آشنا کنیم.

در این مطلب به شما ایده های مختلفی برای ست کردن مانتوی سفید و مشکی با رنگ های دیگر می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانتو سفید و ست کردن آن با سایر رنگ ها و لباس ها

رنگ سفید در تمامی لباس ها و در همه مدل ها پرطرفدار و خاص است اما در فصل گرما مانند بهار و تابستان به یکی از کاربردی ترین مانتوها تبدیل شده است. شما می توانید مانتو سفید را در همه جا بپوشید و حس راحتی و خنکی را به خودتان در فصول گرما هدیه دهید.

رنگ سفید جزو آن دسته از رنگ‌ هایی است که به راحتی و با به خرج دادن کمی دقت و سلیقه ، با همه رنگ ها ست می شود و استایلی عالی را برای شما می سازد .

پر تکرار ترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو سفید در فصل گرما ، رنگ های مشکی ، قرمز ،طوسی ، آبی و سبز است.

شما می توانید با به کار گرفتن این رنگ ها و قرار دادنشان در کنار مانتو سفید یک استایل تابستانه شیک‌ را داشته باشید. استفاده از شلوارهای نخی و گشاد مشکی و شال هم رنگش ، به همراه مانتو سفید چشم‌ ها را به شما خیره خواهد کرد.

یا بطور مثال می توان در کنار مانتو سفید از کیف و کفش طوسی برای جلوه بیشتر مانتو و تیپ تان استفاده کنید.

ست کردن مانتو سفید با رنگ های پاستلی

احتمالا امروزه اسم رنگ های پاستلی به گوشتان زیاد خورده است و با این رنگ های جذاب و دوست داشتنی آشنایی دارید ، استفاده از کیف و کفش یا شال به رنگ پاستلی می تواند علاوه بر زیبایی ، تیپ و استایل شما را امروزی تر و مدرن تر جلوه دهد.

نحوه ست کردن مانتو مشکی با سایر رنگ ها و لباس ها

مانتوی مشکی ، یک لباس جدا نشدنی در خانم ها است و همیشه مورد استفاده قرار میگیرد. مانتوهای مشکی رنگ ، قادر به ست شدن با تمام رنگ ها و اکسسوری ها هستند و همین دلیل است که این رنگ را خاص و ویژه می‌کند.

با مانتو مشکی چه نوع شلواری بپوشیم ؟

اگر مانتو مشکی شما کوتاه است و می‌خواهید در فصل تابستان از آن استفاده کنید ، به شما پیشنهاد می شود از شلوار های گشاد پارچه ای ، در رنگ های روشن مانند سفید ، بنفش ، سبز و آبی روشن استفاده کنید که حس‌ راحتی و خنک بودن را به شما می دهد. همچنین شما می توانید رنگ شال را با رنگ شلوارتان ست کنید و یک استایل زیبا را داشته باشید.

شلوار جین هم یکی از گزینه های مناسب و پرطرفدار برای ست کردن با مانتو مشکی است و در بین خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. شلوار جین تنوع رنگی بالایی دارد که معروف ترین آن مشکی ، سورمه ، آبی روشن ، یخی و زغالی است. برای ست کردن شلوار جین با مانتو مشکی ، باید در انتخاب اکسسوری ها و همچنین رنگ کیف و کفش دقت کنید.

کفش مناسب برای ست کردن با مانتو مشکی

اگر مانتو مشکی شما مجلسی و بلند است ، به شما پیشنهاد می کنیم که از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. زیرا پوشیدن این کفش تیپ شما را رسمی تر و شیک تر جلوه می دهد و جلب توجه می‌کند. یکی دیگر از کفش های پر طرفدار در بین خانم ها برای ست کردن آن با مانتو مشکی ، صندل ها هستند. صندل های رنگ نود و پلنگی در چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با انتخاب کیفی هم رنگ صندل تان ، استایلتان بسیار شیک و دوست داشتنی می شود.

البته پوشیدن کتونی به همراه شلوار جین و مانتو مشکی هم در بین خانم های جوان بسیار محبوب است. کتونی به دلیل راحتی که دارد همیشه مورد استفاده قرار می گیرد .

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ست کردن مانتو مانتو مشکی استفاده کنید برای ست کردن سفید و مشکی مانتو سفید شلوار جین رنگ ها لباس ها خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم

نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در قلب آمریکا، واشنگتن دی سی اجرا شد./ مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد