Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@01:05:21 GMT

انتصاب رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۴۸۶

انتصاب رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر

طی حکمی از سوی رییس اداره عقیدتی‌سیاسی سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ابوالفضلی به عنوان رییس جدید عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر منصوب شد. در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدی، رییس عقیدتی سیاسی سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل و تنی چند از معاونان و مدیران بیمه کوثر، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ابوالفضلی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی شرکت بیمه کوثر معارفه و از حجت الاسلام و المسلمین خنجری رییس پیشین با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین ایزدی در این مراسم ضمن تمجید از عملکرد قابل قبول عقیدتی‌سیاسی شرکت بیمه کوثر برای کارکنان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: موضوع بصیرت‌افزایی، خانواده، کلاس‌های اخلاق و تربیت فرزندان از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های فرهنگی به شمار می‌آید که تاثیرگذاری این فعالیت‌ها منوط به استمرار آن و هماهنگی مجموعه‌های ذی‌ربط است.

رییس عقیدتی‌سیاسی سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: دشمنان دین و انقلاب صرف‌نظر از میدان نظامی، انحراف خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند به همین دلیل در کنار انجام کار‌های فرهنگی، دیدار‌های چهره به چهره باهدف پاسخگویی به شبهات و آرامش‌بخشی به خانواده‌ها لازم و ضروری است.

وی افزود: موضوع بصیرت در خانواده‌ها با اجرای اموری از جمله سفر‌های زیارتی به مشهد مقدس، عتبات عالیات و ... در سطح شرکت‌های زیرمجموعه ساتا در حال پیگیری است که این مهم باید در شرکت بیمه کوثر نیز عملیاتی شود.

ابوالفضل آقادادی در ادامه این برنامه با اشاره به شعار بیمه کوثر گفت: خیر کثیر یعنی خیر رساندن به مردم با خدمت‌رسانی خوب به آنان که با جامه عمل پوشاندن به این مفهوم در بیمه کوثر، رضایت مشتریان، خسارت‌دیدگان و همه ذی‌نفعان تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با قدردانی از عملکرد مجموعه عقیدتی‌سیاسی به ویژه در برپایی راهپیمایی، موکب اربعین، تشییع شهدا و ارتقای معنوی سازمان، گفت: همه کارکنان شرکت که جزو نیرو‌های متعهد و مومن در صنعت بیمه هستند، باید تلاش کنند تا با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و تحصیل علم، رنگ الهی را در خود متجلی کنند و همچنین بیش‌ازپیش باعث رشد و پیشرفت شرکت در این فضای رقابتی شوند.

روابط عمومی بیمه کوثر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 حجت الاسلام و المسلمین خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی