Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی جباری به مناسبت سالروز تاسیس بیمه رازی ( ۲۸ اردیبهشت‌ماه) یادداشتی با عنوان ثروت آفرینی پایدار برای نسل‌ها، هدف اصلی بیمه رازی به نگارش درآورده است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری به مناسبت سالروز تاسیس بیمه رازی ( 28 اردیبهشت‌ماه) یادداشتی با عنوان ثروت آفرینی پایدار برای نسل‌ها، هدف اصلی بیمه رازی به نگارش درآورده که در زیر آمده است؛

سالروز تاسیس شرکت به عنوان روز تولد شخصیت حقوقی و خانواده‌ای اجتماعی و اقتصادی بیمه رازی در بستر جامعه بهانه‌ای است برای یادآوری مجدد رسالت و اهداف تبینی و همچنین بستن پیمانی مجدد در این خانواده بزرگ اجتماعی و اقتصادی با همه ذی‌نفعان جهت حرکت به سمت اهداف بنیادین- تحقق اهداف استراتژیک و از طرفی دیگر ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، کارکنان و سهامداران شرکت در 19 سال حرکت و فعالیت پیوسته در ساختن سازمانی با برند و هویت معتبر در امر خدمات رسانی به گروه هدف شرکت – سازمانی تحول‌گرا و یاد گیرنده، با دانش و تجربه مفید در صنعت بیمه کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فرخنده سالروز تاسیس یادآور می‌گیردم که میثاق خانواده بیمه رازی با گروه ذی‌نفعان شرکت تلاش خالصانه و هدفمند برای تحقق اهداف عالیه و افزایش رضایتمندی مشتریان بیمه رازی می‌باشد. امروز به خود می‌بالیم که در یک سال گذشته ثمره این سخت کوشی در کنار حمایت‌های سهامداران و اعضای هیات مدیره، ارتقای شاخص عملکرد در کنار درخشش نام شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی کشور در راستای ثروت آفرینی پایدار  برای نسل‌ها در 19 سال فعالیت است.

اینجانب فرارسیدن 28 اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس شرکت بیمه رازی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ این شرکت اعم از سهامداران ارجمند، اعضای هیات مدیران، همکاران و نمایندگان پتلاش و ارزش آفرین و مشتریان محترم صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و آرزو دارم جایگاه رفیع شرکت در بین شرکت‌های بیمه‌ای و شرکت‌های برجسته کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

علی جباری
مدیرعامل بیمه رازی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالروز تاسیس برای نسل ها بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

 پانته آ رمضان‌نژاد اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه‌ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد