Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: باید مواظب جنگ نرم باشیم چرا که دشمنان در صدد تحریک مردم و عملیات روانی به طرق مختلف هستند که مردم غیور ایران را به کف خیابان‌ها بکشانند، این خرمشهر دیگر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست در مراسم روز سوم خرداد، ضمن گرامیداشت شهدا، اظهار داشت: آنها با نثار جان و خون خود برای نیروهای مسلح و ملت غیور ایران غروری که در اشغال خرمشهر خدشه‌دار شده بود را دوباره باز آفریدند، این شهدا، صدام ملعون و ارتش بعث را که از غرور کاذب برخوردار شده بود به هم زدند و خوار و خفیف‌شان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدا غرور و امید را در نیروهای مسلح و مردم زنده کردند در صورتی که در اشغال خرمشهر اوج ناامیدی و یاس موج می‌زد این شهدا با تقدیم جان و خونشان قدرت انقلاب و نظام اسلامی را در جهان به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشتند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با بیان اینکه شهدا به استکبار ظالم و در راس آنها آمریکا و اسرائیل ثابت کردند که هیچکس نمی‌تواند به حریم کشور اسلامی و حتی به مسلمانان جهان زور بگوید، گفت: این هنر شهدا در همه عرصه‌ها به ویژه در این عملیات بود و از همه مهم‌تر این شهدا قلب امام راحل و مقام ولایت را شاد کردند.

امیر میهن‌دوست ادامه داد: این عملیات علاوه بر اینکه دستاوردهای نظامی به همراه داشت باید در دانشگاه‌های افسری و نظامی تدریس بشود دستاوردهایی برای ما و نسل‌های آتی داشت ما بعد از 40 سال به این دشمنی که 40 سال قبل کمر به نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسته بود و می‌خواست انقلاب ساقط شود، نباید اعتماد کنیم.

وی تصریح کرد: همین دشمنان به یقین رسیده‌اند که از طریق جنگ سخت در ایران اسلامی با تدابیر بسیار زیبای مقام ولایت و پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح و با اقتدار نیروهای مسلح نمی‌توانند غالب شوند بنابراین در صدد جنگ نرم هستند و باید حواسمان جمع باشد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، اظهار داشت: حضرت آقا به کرات در فرمایشاتشان تاکید کردند خرمشهرها در پیش است ما باید مواظب باشیم خرمشهری اشغال نشود، اکنون احتمالا اشغال سرزمینی نداشته باشیم ولی مواظب جنگ نرم باشیم دشمنان در صدد تحریک مردم و عملیات روانی به طرق مختلف با بیش از 200 کانال و دوستان ساده لوح هستند که مردم غیور ایران را به کف خیابان‌ها بکشانند، این خرمشهر دیگر است.

امیر میهن‌دوست افزود: ما نیروهای مسلح می‌بایست دقت و توجه داشته باشیم که در ارتقای بصیرت افزایی در خودمان و خانواده‌هایمان بکوشیم و از جهاد تبیین غافل نشویم، افسران جنگ نرم باید در قبال مسئولیتی که دارند بسیار تلاش کنند چون دشمن ما شبانه‌روزی در حال تلاش است و به نظر من بهترین راه مقابله با این جنگ‌های نرم، اطاعت محض از مقام منیع ولایت حضرت آقا است که به صراط مستقیم هدایت می‌کند.

فرمانده تیپ سپاه زنجان: سوم خرداد روز عزت ایران در برابر ابرقدرت‌های جهان استسوم خرداد، فریاد ماندگار مقاومت/ روزی که به ارزش‌های ملی اعتبار بخشیدفرمانده سپاه استان خراسان رضوی: حماسه ملی سوم خرداد نیازمند باز تعریف است

وی خاطرنشان کرد: با اتکا به اطاعت از امام و مولایمان می‌توانیم از این عملیات روانی بسیار پیچیده جنگ نرم سلامت و سرافراز بیرون برویم و راهش فقط اطاعت بی قید و شرط است و جهاد تبیین در هر جا حتی اگر یک دقیقه فرصت داشتیم جهاد تبیین را در راس و الویت کارمان قرار بدهیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری ضمن تبریک چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر، از نیروهای مسلح، یگان‌های آجا مستقر در اصفهان، سپاه، بسیج، نیروی هوایی، نیروی انتظامی و سایر نیروها تشکر کرد و اظهار داشت: از ناخدا صمدی تشکر می‌کنم که به اصفهان آمدند چرا که ایشان شهید زنده‌ای هستند که در کنار ما هستند.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان یزد و چهارمحال بختیاری نیروهای مسلح جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل گفت: اینکه بعد از پاسخ تنبیه ایران به اسرائیل، رییس‌جمهور و مسئولان برای گسترش روابط دیپلماتیک ایران در آسیا به پاکستان سفر می‌کنند، در حالی که نخست وزیر اسرائیل در باتلاق جنگ غزه زمین‌گیر شده است، نشان دهنده اقتدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مرندی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا و پیام این سفر به جهان در پی تحولات منطقه اظهار کرد: بعد از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و دریافت پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران فضای مثبتی نسبت به کشورمان در جهان عرب و اسلام و حتی در کشورهای غربی و در محافل مختلف ایجاد شد.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع علیه ایران در منطقه و جهان در راستای اجرای پروژه انزوای جمهور اسلامی افزود: فصل جدید از مقاومت از ۷ ماه پیش آغاز شد، از همان زمان نگاه‌ها به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تغییر کرده است، با آغاز موج جدید مبارزات جبهه مقاومت، مردم منطقه از جمله مردم پاکستان دیدند که کشورهای دیگر کاری برای مردم غزه انجام ندادند و فقط ایران بود که از جبهه مقاومت حمایت می‌کند، همین امر موجب شد بسیاری از هجمه‌ها علیه ایران خنثی شود و نگاه‌ها تغییر پیدا کند.

تأثیر عملیات وعده صادق در ارتقای جایگاه ایران در افکار عمومی پاکستان

این استاد دانشگاه در ادامه عنوان کرد: بعد از اینکه ایران پاسخ سنگینی به رژیم صهیونیستی داد باز هم تغییر دیگری ایجاد شد و نگاه‌ها به کشورمان مثبت شد که در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان مشهود بود، تا جایی که در فرودگاه مسئولان حفاظت پاکستان ابراز احساسات می‌کردند با وجود اینکه کارشان چیز دیگری بود، حتی در بین مردم، نخبگان و رسانه‌ها نگاه مثبت به جمهوری اسلامی در پی عملیات وعده صادق مشهود بود.

مرندی تاکید کرد: گفت‌وگو کردن در چنین فضایی امتیازات خاص خود را دارد، گرچه سفر رئیس‌جمهور به پاکستان سنگین و فشرده بود اما برای آیت‌الله رئیسی مهم بود که مردم پاکستان ببینند چگونه جمهوری اسلامی ایران و ملت ما برای آن‌ها احترام ویژه‌ای قائل هستند.

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان بعد از عملیات وعده صادق اثبات اقتدار ایران است / اسرائیل در غزه زمین‌گیر شده است

وی این سفر را در راستای ایجاد همگرایی بین ایران و پاکستان فرصتی مغتنم خواند و گفت: اینکه بعد از پاسخ تنبیه ایران به اسرائیل، رئیس‌جمهور و مسئولان به کار عادی خود می‌پردازند و سفر می‌کنند و کارهای کشور را پیش می‌برند، نشان‌دهنده اقتدار کشور است در حالی که نخست وزیر اسرائیل درگیر جنگ در غزه بوده و به خاطر مشکلات فوق‌العاده زمین گیر است.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل درباره تاکید ویژه رئیس جمهور به اشتراکات فرهنگی، مذهبی، ادبی و دانشگاهی بین ایران و پاکستان اظهار کرد: اشتراکات فرهنگی و مذهبی ایران و پاکستان قطعاً در مبادلات اقتصادی و حتی امنیتی دو کشور تأثیر مثبتی دارد سال‌ها تلاش شد تا شکاف بین مردم ایران و پاکستان ایجاد شود اما سفر رئیس‌جمهور به شهرهای مختلف پاکستان و دیدار با علمای شیعه و سنی و دانشجویان و اساتید این کشور بلاشک تأثیر مثبتی در روابط دو جانبه این کشورها دارد.

مرندی تصریح کرد: اتفاق مهمی که رخ داد این بود که مردم پاکستان دیدند چگونه بر خلاف تبلیغاتی که علیه کشورمان می‌شود تنها ایران است که از فلسطین با شدت تمام حمایت کرده و می‌کند و این موضوع تحول مهمی را در جامعه پاکستان به وجود آورد.

کد خبر 748059

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است