Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر و بر تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت تاکید کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

سالروز حماسۀ آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را باید فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات عزتمند بیت المقدس و فتح خرمشهر، عرصۀحاکمیت معنویت و روحیه انقلابی، مجاهدت ملت غیور ایران تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا در سایه سار توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود، که توانست ناکارآمدی قدرت های استکباری را در برابر قدرت الهی به نمایش بگذارد که باگذشت سالیان متمادی این معجزه الهی؛ جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تأثیرگذار و فرامنطقه‌ی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

بی‌تردید بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران از جمله  عملیات آزادسازی خرمشهر و دیگر مناطق اشغالی از لوث وجود متجاوزین، رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن سلام و درود و نثار صلوات به روح پرفتوح تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس معتقد است در چلۀ دوم انقلاب و در قرن پانزدهم باید با برنامه‌ریزی دقیق و تدبیر و اقدام جهادی در اندیشه فتح خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی بوده و با فروکاستن از نارسائی ها و مشکلات و با وحدت، همدلی و تشریک مساعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری، علمی و تولیدی بستر مناسبی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فراهم ساخته و بلطف حق تعالی قله‌های شرف و عزت ملی را فتح نموده و شاهد توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرمشهر سوم خرداد دفاع مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد