Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سخاوت اسدی امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت‌ها از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی گفت: ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر است که سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به صورت صد درصد بومی استان بوشهر و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حداقل جذب ۵۰ درصد نیروی بومی است.

وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون ۲۰ خرداد امسال است و اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام می‌دهد.

اسدی گفت: دفترچه آزمون در همین هفته منتشر می‌شود و نحوه ثبت نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی است که جزییات آن به اطلاع عموم می‌رسد؛ بنابراین کارجویان مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت نام باشند و فریب آگهی‌های تقلبی در این زمینه را نخورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استخدام پارس جنوبی عسلویه پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه این استان به همت این نهاد خبر داد.

سیامک کریمی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار خواهد شد.

کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون در استان فارس را ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد