Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:34:35 GMT

محمود فرهنگ دبیر جشنواره تئاتر صاحبدلان شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۷۸۶

محمود فرهنگ دبیر جشنواره تئاتر صاحبدلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود فرهنگ را به عنوان دبیر دوازدهمین دوره «تئاتر صاحبدلان» منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به محمود فرهنگ آمده است:
«هنرمند گرامی
جناب آقای محمود فرهنگ
با سلام
رویداد « تئاتر صاحبدلان» به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای نمایش دینی، محمل شریفی برای حمایت از تولید آثار نمایشی با مضامین بلند انسانی و ایمانی و صحنه ای روشن و پرامید برای خلق آثار تاثیرگذار با تکیه بر روزآمد ترین و خلاقانه ترین شیوه های نمایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد قابلیت آن را دارد تا با شناخت دقیق، نیازسنجی، آسیب شناسی و ترسیم چشم انداز منطقی و واقعی و برنامه ریزی کارشناسانه با بهره مندی هوشمندانه از تجربیات پیشین و رهنمودهای صاحبنطران به همایشی ماندگار و پویا تبدیل شود.
نظر به تخصص وتجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در گستره بین المللی منصوب می شوید.
رویکرد بین المللی این دوره فرصت مغتنمی است تا بر پایه شناخت دقیق، نمونه های ارزشمند تولیدات نمایشی و تجربیات تئاتری سایر کشورها نیز در کنار آثار هنرمندان ایران عزیز در معرض تماشا و بهره برداری مخاطبین قرار گیرد و دریچه روشنی بر تعامل هنری و تبادل تجربه میان هنرمندان گشوده شود.
امید که در سایه الطاف پروردگار مهربان و بهره مندی از تمام توان کارشناسی و اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و همراهی دغدغه مندان نمایش های دینی در این مسیر پیروز و سربلند باشید.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود فرهنگ تئاتر صاحبدلان اداره هنرهای نمایشی تئاتر صاحبدلان محمود فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان