Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:13:24 GMT

امداد غیبی حقوقی‌ها در محدوده صفر تابلو

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۹۴۱

امداد غیبی حقوقی‌ها در محدوده صفر تابلو

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش ۱.۵۲۷ هزار واحدی به یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با کاهش ۱.۵۴۴ واحدی عدد ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول اما در حالی با ۱.۷۶۶ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۹۵ هزار واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷۷ واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۹۵۹ هزار واحد رضایت داد.

در بورس تهران امروز ۷ میلیارد و ۴۳۴ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۴۸۷ هزار و ۷۰ نوبت داد و ستد شد که ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان را در برداشت.

در فرابورس نیز شاخص کل این بازار با ۷ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۳۲۱ واحد دست یافت. در این بازار، طی روز جاری ۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان معامله شد.

اصلی ترین نمادهای تأثیر گذار بر اُفت امروز شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای "فولاد" با ۱۰۳۴ واحد، "فخاس" با ۳۴۵ واحد و "فخوز" با ۳۳۲ واحد کاهش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی "رمپنا" با ۸۱۶ واحد، "حکشتی" با ۵۳۸ واحد و "فارس" با ۲۴۶و احد افزایش، بالاترین تأثیر مثبت بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مهر، امروز نیز بورس تهران در حالی با نماگرهای قرمز پوش مواجه بود که از فشار فروش نسبت به دیروز تا حدی کاسته شد هر چند که همچنان حقیقی‌های فروشنده در بازار دیده می‌شوند.

در معاملات امروز به مدد حمایت حقوقی‌ها شاهد تقویت نماگرهای اصلی بورسی در سهم‌های شاخص ساز بودیم که تا محدوده صفر تابلو ادامه یافت. با این همه غالب معامله گران بازار در معاملات کم حجم امروز ترجیح می‌دادند همسو با روند نمودارهای تکنیکالی و گزارش‌های عملکردی شرکت‌ها در سهم‌های عمدتاً بازار دومی تحرک بیشتری داشته باشند. در این بین گروه خودرویی‌ها نیز با ترکات محسوسی روبرو بود. به نظر می‌رسد با وجود ضعف حجم و ارزش معاملات اما فردا با نماگرهای سبزپوش البته در روندی ناپایدار روبرو باشد.

کد خبر 5498240

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس بازار سهام سهام عدالت بانک مرکزی ایران عمان رستم قاسمی وزارت جهاد کشاورزی بورس ارز رسمی تسهیلات بانکی مسقط عمان نهضت ملی مسکن سازمان خصوصی سازی کالاهای اساسی جواد اوجی بهره وری علی اکبر محرابیان بورس تهران هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با کاهش ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مرز ۹۰۰همت گذشت | ۵ میلیون نفر سهامدار صندوق ها

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 848707 برچسب‌ها شاخص کل بورس خبر مهم بورس - فرا بورس بورس تهران

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار