Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در آیین افتتاح پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: وضعیت فضای سبز شهر اردبیل به‌هیچ وجه قابل قبول نیست که باید شورای شهر و شهرداری در این بحث ورود جدی داشته باشند و با برنامه‌ریزی منسجم، سرانه فضای سبز را توسعه دهند. 

وی با بیان اینکه شهرداری باید در راستای توسعه و زیباسازی شهر اردبیل اقدامات اساسی انجام دهد، افزود: ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل، سال‌ها است که مردم اردبیل را ناراحت کرده و در این خصوص، شهرداری فعلی طبق برنامه‌ریزی باید با قدرت جهت ساماندهی ورودی‌های شهر پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترافیک در اردبیل مسئله جدی است که اگر مدیریت نشود در آینده می‌تواند به یک معضل تبدیل شود و زندگی مردم را مختل کند.

عاملی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها در سطح استان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلات، به‌خصوص در حوزه اقتصاد با برنامه‌ریزی‌های مناسب حل شود، چراکه به لحاظ اقتصادی، شرایط استان اردبیل مناسب نیست.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های اقتصادی را آماده کنیم که در این راستا پروژه‌هایی در اولویت است که در حل مشکلات اقتصاد و درآمد مردم موثر واقع شوند تا در بخش‌های مختلف برای تولید ثروت در استان قدم‌های اساسی برداشته شود.

استاندار اردبیل به اشاره به تزریق اعتبار از سفر ریاست جمهوری به استان افزود: سال گذسته در پی سفر ریاست جمهوری به استان، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مختلف ترزیق شد که این اعتبار در حوزه‌های مهم از جمله عمران، آبادانی، آب و اقتصاد صرف می‌شود.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: پل قدس فضای سبز اردبیل استاندار اردبیل سیدحامد عاملی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد