Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:24:06 GMT

رونمایی موتورولا از گوشی ۲۰۰مگاپیکسلی +عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۰۹۱

رونمایی موتورولا از گوشی ۲۰۰مگاپیکسلی +عکس

موتورولا به‌طور رسمی تأیید کرد که گوشی جدیدی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل در ماه ژوئیه (تیر و مرداد ۱۴۰۱) معرفی می‌کند که احتمالاً به موتورولا Frontier که مدت‌ها شایعه شده مربوط می‌شود.

به گزارش مشرق، طبق گزارش‌های قبل، پیش‌بینی می‌شود موتورولا از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP۱ سامسونگ استفاده کند. این حسگر می‌تواند تصاویر ۱۲٫۵ یا ۵۰ مگاپیکسلی را ازطریق پیکسل‌بندی و الگوریتم remosaicing مبتنی‌بر یادگیری عمیق خود تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از فیلم‌برداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

موتورولا همچنین قبلاً تأیید کرد که روی گوشی‌ای مجهز به تراشه +Snapdragon ۸ Gen ۱ کار می‌کند و شاید همان دستگاهی باشد که برای اولین‌بار از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

براساس شایعات، موتورولا Frontier به‌صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی POLED با لبه‌های خمیده، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. از سوی دیگر در گزارشی گفته شد که گوشی مذکور با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه می‌شود. گفتنی است که گوشی آینده موتورولا احتمالاً دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم متغیر بین ۳۰ و ۵۰ وات خواهد بود.

منبع:زومیت

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رونمایی موتورولا گوشی موبایل موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر