Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه‌شنبه در نخستین کنگره ۵۸۲ شهید دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر افزود: بیشترین ایثارگران دوران دفاع مقدس از جامعه معلمان و دانش آموزان است و حدود یک چهارم شهدای این استان نیز از جامعه فرهنگیان هستند.

وی بیان کرد: بررسی تاریخ و آمارها بیانگر این است که فرهنگیان در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب همیشه پیشقدم و جلودار بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر گفت: امروز به برکت خون شهدا دیگر در خرمشهر و جاده آبادان - ماهشهر اسیر نمی‌گیریم و جبهه مقاومت به برکت خون شهدا به دریای مدیترانه کشیده شده و و با دشمنان خونی و تکفیری در سوریه و شامات و با دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی است در خانه های خودشان می جنگیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهیدان،  انقلاب اسلامی قدرتمندتر و توانمندتر از گذشته در عرصه حضور دارد و ما باید به راه شهیدان، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی و مردمی وفادار باشیم و این راه را ادامه دهیم.

محمدی زاده گفت: امروز انقلاب اسلامی محدود به این سرزمین و جغرافیا نیست بلکه درسراسر دنیا خاستگاه و جایگاه دارد و ایفای نقش می‌کند و ملت‌های آزاده جهان را حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال ضعیف‌تر شدن هستند گفت: اوج فلاکت آمریکائی‌ها این است که وزیر دفاع سابق آنها از واشنگتن برای دیدار با عجوزه رجبی با این تصور که از آنها برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران کاری ساخته است، سفر می کند.

محمدی زاده ادامه داد: مزدورانی که در ایران بجز ترور ۱۷ هزار نفر از فرزندان این مملکت کاری نکردند امروز در آلبانی و کشورهای دیگر پراکنده شده و استکبار جهانی تصور می‌کند، می‌تواند با تکیه بر آنان ضربه‌ای به این نظام وارد کند.

وی تاکید کرد: دشمنان این نظام باید بدانند انقلاب اسلامی به برکت خون فرزندان و شهدای فرهنگی هر روز قوی تر از گذشته جلو می رود.

محمدی زاده گفت: همه کسانی که شهید شدند به زندگی، والدین، همسر، فرزندان و سرزمین خود علاقمند بودند اما همه را با خدا معامله کردند و امروز این نوبت ما است که با وفاداری به خون شهدا در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به فتح خرمشهر افزود: سال اول جنگ دشمن میدان دار بود و توانست در ایران پیشروی کند اما با تصمیم راهبردی امام راحل در خصوص تغییر فرماندهی جنگ، حضور بسیج، سپاه و نیروهای انقلابی و اتحاد ارتش و سپاه باعث شد از اواخر سال ۱۳۶۰ با انجام عملیات طریق القدس مناطق میانی خوزستان و یکم فروردین ۱۳۶۱ نیز با عملیات فتح المبین مناطق اشغالی شمال خوزستان و پس از آن خرمشهر آزاد شد.

به گفته محمدی زاده خرمشهر ۳۵ روز مقاومت و پس از آن سقوط کرد و رزمندگان اسلام روی دیوارهای آن نوشتند ما بر می گردیم اما ارتش کویت با این همه امکانات، تجهیزات و برخورداری از حمایت آمریکا وقتی عراق از مرز مشترک خود با کویت عبور کرد هشت ساعت بعد تمام سرزمین کویت را به اشغال خود درآورد.

وی ادامه داد: عملیات خرمشهر از آن جهت مهم بود که امکان غافلگیری دشمن وجود نداشت به همین دلیل تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه باطل قرار گرفت و خونین شهر آزاد شد.

برچسب‌ها بوشهر انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس شهدا احمد محمدی زاده فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس بوشهر انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس شهدا احمد محمدی زاده فرهنگیان انقلاب اسلامی برکت خون محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده