Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل به عنوان یک از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری حال حاضر دنیای دیجیتال، اقدامات کوچک و بزرگی را در راستای ورود خود به دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال برداشته است.

آمیت زاواری (Amit Zavery) از مدیران ارشد یکی از سرویس‌های شناخته شده گوگل یعنی گوگل کلاود اخیراً در ایمیلی از درخواست مشتریان برای پشتیبانی بیشتر از فناوری‌های مرتبط با وب ۳ و رمزارز پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب ۳، نسل بعدی نرم افزارهای اینترنتی است که با تاکید بر تمرکززدایی، کنترل بیشتر کاربران بر داده‌هایشان را امکان‌پذیر می‌کند.

سه ماه پس از آنکه شرکت آلفابت یعنی همان شرکت مادر گوگل، اعلام کرد در حال بررسی وب ۳ است، اکنون واحد رایانش ابری گوگل تیمی را برای تقویت وب ۳ تشکیل داده است.

در ایمیل معاون گوگل کلاود اینگونه آمده است که:

با این که جهان هنوز در مراحل اولیه استقبال از وب ۳ است اما بازار پتانسیل استفاده از این فناوری را به خوبی درک کرده است و مشتری‌ها به طرق روز افزونی خواستار افزایش فناوری‌ها مرتبط با وب ۳ و رمزارزها هستند.

بر اساس این ایمیل، قرار است تیم گوگل خدمات بک‌اند (Back-end) را به توسعه دهندگان نرم‌افزارهای وب ۳ ارائه دهند. مدیرعامل شرکت آلفابت، ساندار پیچای (Sundar Pichai) در کنفرانسی آنلاین با محوریت درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، استفاده از تیم گوگل کلاود را تنها راه رقابت با فناوری بلاکچین دانست.

استفاده ما از وب ۳، قطعاً متمرکز بر بلاک‌چین و فناوری‌های مشابه البته با کاربردهای گسترده‌تر است. بنابراین مسئولیت ما به عنوان یک شرکت، مشارکت در این اکوسیستم و ارزش افزایی است. از این رو، تیم گوگل کلاود قصد دارد بر اساس نیاز مشتری از قابلیت‌هایی مانند انجام معامله، ذخیره ارزش و استقرار محصولات جدید در پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین پشتیبانی کند.

شرکت گوگل از مدت‌ها پیش ضمن بررسی چگونگی انطباق آن با فضای کریپتو، آرنولد گلدبرگ (Arnold Goldberg) معمار محصولات سابق پی پال را برای مدیریت بخش پرداخت استخدام کرد. او زمانی که در شرکت پی‌پال بود اعلام کرد مشتریان می‌توانند از اکانت‌های خود برای خرید بیت کوین و اتریوم استفاده کنند.

مدیر بخش بازرگانی گوگل در هیمن رابطه در گفتگو با رسانه بلومبرگ عنوان کرده است که:

با افزایش و تکامل تقاضای کاربر، ما هم باید تکامل پیدا کنیم.

ارزهای دیجیتال وب ۳ را از کجا بخریم؟

کارشناسان زیادی نسبت به آینده روشن ارزهای دیجیتال وب ۳ ابراز خوش‌بینی کرده‌اند. از این رو، خرید ارز دیجیتال وب ۳ در حال حاضر سرمایه گذاران زیادی پیدا کرده است.

صرافی رمزینکس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای معاملاتی خرید و فروش ارز دیجیتال، بستر لازم برای خرید بهترین ارزهای دیجیتال وب ۳ از جمله پولکادات، کوزاما، فایل کوین و بیت‌تورنت را فراهم کرده است.

کد خبر 577360

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال رمز ارز بلاکچین گوگل صرافی دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال دیجیتال وب ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • فناوری در خدمت جنایت