Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فتاح مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سال گذشته ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله جابه‌جا شده و طی ۲ ماه ابتدای سال جاری هم حدود ۹۱۸ هزار مرسوله جابه‌جا شده است.

وی خدمات اداره پست را در سه دسته توصیف کرد و افزود: بخش خدمات پایه که همان مرسولات عادی، سفارشی، پیشتاز و این‌چنینی است و دوم بحث خدمات نیابتی دستگاه‌ها است که به کاهش مراجعات و بهره‌وری دستگاه‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره پست استان کرمانشاه بخش جدید این خدمات را مربوط به خدمات نوین پستی دانست و گفت: با تغییر فضای کسب کار انتظارت و نیازهای مردم تفاوت پیدا کرد که تجارت الکترونیکی که هم جنبه اقتصادی دارد و هم کمک‌کننده بحث تولید و توزیع است رادر این راستا جایگزین شده که دیگر تنها خدمات فیزیکی نیستند بلکه شامل خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی می‌شود.

وی در ادامه به فعالیت ۲۱۸ واحد پستی شهری و روستایی در استان اشاره و بیان کرد: به منظور کاهش مراجعات مردم به این واحدها و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و امکانات این شبکه اعم از زیرساخت‌های فیزیکی، الکترونیکی و شبکه گسترده و مویرگی خود خدمات متعددی نیابتی ادرات و سازمان را در اختیار مردم قرار می‌دهد که در این راستا می‌توان به طرح نهضت ملی مسکن، طرح احراز نشانی متقاضیان و مشارکت در طرح تعویض اسناد به تک برگی اشاره کرد.

فتاح یکی دیگر از عملکردهای شاخص پست را بهبود خطوط مبادله‌ای استان دانست و گفت: تغییر خطوط مبادله سراسری تهران به کرمانشاه و برقرار خطوط مستقیم با استان‌های همدان و ایلام به منظور تسریع در حمل و توزیع مرسولات پستی بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه به منظور تقویت بخش توزیع هم از توان بخش خصوصی استفاده شده، گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری پست برای حمایت از ایده‌ها و نوآوری‌ها در بخش‌های مختلف و استارت‌آپ‌ها با همکاری بخش خصوصی و راه‌اندازی روستا بازار به منظور حمایت از تولیدات روستاییان، حذف واسطه‌ها و بالابردن سطح اشتغال با همکاری اداره تعاون روستایی به عنوان برنامه‌های اصلی این اداره‌کل دنبال می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس خدمات پایه الکترونیکی نیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی