Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت که در دوران فعالیت او در این سمت، به اندازه یک ساعت نیز وقتش را صرف حاشیه‌ها نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید رضا صالحی امیری پس از پایان مجمع کمیته ملی المپیک گفت: نشست بسیار مثبتی با حضور وزیر محترم ورزش و اعضای مجمع کمیته داشتیم. در این نشست درباره مسائل کلی ورزش قهرمانی تبادل نظر شد و روسای فدراسیون‌ها، بحث‌های سازنده‌ای مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزارشی از فرآیندهای کمیته ملی المپیک ارائه کرده است، اظهار داشت: کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته (دوشنبه) شش ایراد از آیین‌نامه ما گرفته بود که آن را اصلاح کردیم. در پایان مجمع نیز رأی‌گیری انجام شد و با اکثریت آرا، مجمع کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت که مجمع انتخاباتی در روز ششم شهریور، در همین مکان برگزار شود.

ویرایش دستورالعمل برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در مجمع کمیته بر سه نکته تأکید کرده است، گفت: محور اول، وفاق و انسجام در جامعه با محوریت وزارت ورزش و جوانان بود. در پایان دوره ریاستم بر کمیته ملی المپیک، همان ادبیات ابتدای دوره یعنی وفاق، همدلی و همگرایی را تکرار می‌کنم. نکته دوم این بود که در کنار مدال‌آوری، باید به فضیلت و اخلاق هم توجه کنیم. جامعه ورزش جامعه‌ای اخلاق‌مدار است و تأکید بر سهم بیشتر فرهنگ در ورزش مطرح شد.

صالحی امیری با اشاره به لزوم پرهیز از تنش‌آفرینی خاطرنشان کرد: خانواده ورزش بسیار منسجم و مستحکم است و مسائل درون خانواده باید با گفت‌وگو حل شود. در پایان این دوره چهار ساله، صادقانه می‌گویم که برنامه‌های ما در این سال‌ها، در جهت ارتقای جایگاه و منزلت ورزش قهرمانی کشور در آسیا و جهان بوده است. وقت‌مان را حتی به اندازه یک روز و یک ساعت، در حاشیه سپری نکردیم و تلاش ما این بود که در متن حرکت کنیم.

دبیر: تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه مخاطبان و اصحاب رسانه برای او اهمیت زیادی دارند، عنوان کرد: شما هم تلاش کنید این نگاه تداوم یابد. ورزش ما زمانی به قله قهرمانی و سکوی پهلوانی می‌رسد که وفاق و همدلی بر آن حاکم باشد و از حاشیه پرهیز کنیم. جزئیات جلسه کمیته را در فرصت مناسب دیگری تشریح می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مجمع کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ