Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتونا امروز پنجاه و ششمین تولد خود را جشن می‌گیرد.

کانتونا چهره بزرگ دنیای فوتبال امروز 56 ساله شد.

سال‌ها پیش مردی در مارسی متولد شد که نه تنها به فوتبال بلکه به کلمات جذابیت بخشید. پسر فوتبال دوست فرانسوی ورزش حرفه‌ای را در 17 سالگی و همراه باشگاه اوسر آغاز کرد. وی پس از مدتی توانست به تیم ملی زیر 21 سال فرانسه راه پیدا کند و اولین افتخار ملی خود را با قهرمانی در جام اروپا همراه کشور خود به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزها گذشت و پیشنهادی از لیدز به دست کانتونا رسید، پیشنهادی که مسیر زندگی او را تغییر داد.

اریک بعد از مدت کوتاهی از لیدز به منچستریونایتد منتقل شد تا برگی جدید از داستان فوتبالی خود را بنویسد. برگ‌هایی که مهر تاییدی بر افسانه‌‌ای بودن پادشاه فوتبال است. کانتونا خیلی زود دل مردم منچستر را ربود، علاقه‌ای که حتی بعد از درگیری عجیب او با هوادار پالاس هم از آن کاسته نشد و او را اسطوره‌ی شهر کرد.

ضربه کونگ فوی کانتونا در سل‌هرست پارک

کانتونا 4 بار همراه شیاطین سرخ قهرمان لیگ‌برتر شد و در همان سال‌های ابتدایی به عنوان برترین بازیکن فصل تیم معرفی گردید. از سوی دیگر شاید ترسناک‌ترین منچستر تاریخ با حضور وی شکل گرفت و او همراه با بکام، اسکولز، گیگز و نویل طلایی‌ترین روزهای هواداران خود را رقم زد تا در سال 2000 از کانتونا به عنوان بهترین بازیکن تمام ادوار باشگاه یاد شود.

مثل تمام دوران زندگی خود، کانتونا در خداحافظی هم ویژه عمل کرد. با تنها 30 سال سن او برای همیشه کفش‌های خود را آویخت و به مربی‌گری روی آورد. هدایت جوانان یونایتد اولین چالش وی بود اما گویی کانتونا خود را در مسیری متفاوت می‌دید تا ادامه‌ی درخشش خود را همراه تلویزیون و نمایش ادامه دهد. حال باید تنها تماشا کرد که کانتونا در سالروز تولدش، ادامه‌ی زندگی خاص خود را چگونه طراحی می‌کند. کاری که فقط و فقط از خود او بر می‌آید.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز قبل دیوید بکام، ستاره اسبق فوتبال انگلیس که متولد ۲ می ۱۹۷۵ است، ۴۹ ساله شد. این ستاره انگلیسی به مناسبت روز تولدش، تصویری در وایادولید، به همراه همسر خود ویکتوریا و دوستانش از جمله گوردن رمزی، آشپز معروف بین المللی، منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903214

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید