Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا دالوند گفت: احداث جاده و پل بلیلوند بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از این اعتبار از محل سفر هیات دولت به لرستان و بخشی دیگر از محل ستاد بحران تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این پروژه جهاد نصر است، گفت: در صورت برطرف شدن مشکلات و تامین اعتبار این پروژه برای هفته‌ دولت امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: جاده بلیلوند یکی از محورهای مهم و پرترافیک حاشیه شهر خرم‌آباد و از مطالبات مردم به حساب می‌آید و این طرح ردیف اعتباری ندارد.

وی گفت: طول این مسیر ۲ کیلومتر است و چنانچه به مناقصه گذاشته شود به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت در صورتی‌که بدون یک ریال اعتبار، زیرسازی و خاکبرداری مسیر توسط شهرداری، راهداری و راه و شهرسازی در کمتر از ۲۴ ساعت به اتمام رسید.

دالوند می گوید: این جاده برای دسترسی به ۱۰۰ روستا و همچنین جاده آبشار نوژیان بوده که تردد در این مسیر از مرکز شهر بیشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان