Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:23:27 GMT

گلزار شهداء ناحیه غرب شهرکرد نیازمند توجه جدی است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۷۲۷

گلزار شهداء ناحیه غرب شهرکرد نیازمند توجه جدی است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، گفت: گلزار شهداء ناحیه غرب شهرکرد نیازمند توجه جدی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل عسگری امروز - سه‌شنبه سوم خرداد - در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ساماندهی گلزار شهدای شهرکرد طرحی آماده شد، اما متأسفانه چندسالی است که معطل مانده، از این‌رو می‌طلبد در راستای اجرای این طرح و نصب تابلوی شهدا که برای مرحله نخست آن، ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است، اقدامات لازم از سوی شهرداری صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گلزار شهدا ناحیه غرب نیازمند توجه جدی است، افزود: گلزار شهدا اشکفتک و مهدیه توسط هیئت امنا رسیدگی و ساماندهی شده است، اما گلزار شهدا چالشتر در شأن خانواده شهدا نیست.

عسگری تصریح کرد: همکاری لازم را با شهرداری در راستای ساماندهی گلزار شهدا و نصب تابلو سرداران و شهدا خواهیم داشت تا بتوانیم بخشی از مطالبات خانواده شهدا را پاسخ دهیم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، گفت: قرار است، برای کنگره شهدای عشایر قریب به هزار جلد کتاب چاپ شود که بخشی از هزینه این اقدام فرهنگی توسط شهرداری شهرکرد پرداخت می‌شود.

کد خبر 577371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدای دفاع مقدس گلزار شهداء شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود