Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: اکنون که در شرایط تغییر نوسانات قیمت کالاهای اساسی هستیم در ذخیره سازی، تولید و تامین اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد.

به گفته وی سازمان جهاد کشاورزی استان اطمینان خاطر داد که روند تولید مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز مناسب است و نیاز استان را برطرف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه تامین نهاده های دامی در سامانه بازارگاه بارگذاری شده است افزود: تامین سرمایه در گردش واحدهای مرتبط با این طرح با هم افزایی بانک ها به خصوص بانک کشاورزی در استان تسریع شود.

پورمجاهد تصریح کرد: مجموعه استانداری و مدیران کل استان شبانه روزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی آماده به خدمت هستند.

وی با اشاره به نگرانی مردم در رابطه با افزایش غیر رسمی قیمت ها که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود افزود: این افزایش قیمت ها تا مصوب تنظیم بازار کشور نباشد مبنای اجرایی ندارد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: تغییر قیمت های اقلام مرتبط با اصلاح قیمت های اقلام کالای اساسی که در طرح توزیع عادلانه یارانه ها متناسب سازی می شوند در اتحادیه ها و انجمن های تخصصی قیمت گذاری و در ستاد تنظیم بازار کشور مصوب و ابلاغ می شود.

پورمجاهد با بیان اینکه برای رفاه حال مردم استان ۵۲ واحد نانوایی در شهر همدان و ۱۵ مورد در شهر ملایر ساعات کاری خود را افزایش داده اند افزود: گروه های گشت و بازرسی مشترک به طور مرتب وضعیت موجود همه اقلام را در بازار رصد می کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است در حوزه توزیع نان سامانه هوشمندی راه اندازی شود ادامه داد: این سامانه که به صورت آزمونه (پایلوت) در استان های مختلف انجام می شود از طریق دستگاه کارت خوان، مصرف گاز و برق عملکرد نانوایی ها سنجیده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از رصد و پایش ویژه نانوایی ها و ثبت دستگاه کارت خوان هزار و ۱۰۰ نانوایی در سامانه جدید خبر داد و توصیه کرد: مابقی نانوایی ها برای ثبت دستگاه کارت خوان خود در این سامانه به سرعت اقدام کنند.

برچسب‌ها شهر همدان کالای اساسی استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان کالای اساسی استانداری همدان شهر همدان کالای اساسی استانداری همدان استاندار همدان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت