Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:13:51 GMT

دادگر: تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک منطقی بود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۸۰۸

دادگر: تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک منطقی بود

به گزارش ایرنا، علی دادگر روز سه شنبه در حاشیه مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته ملی المپیک حضور موفق در بازی‌های آسیایی و المپیک است که این امر مستلزم برنامه ریزی‌های حداقل چهار ساله است تا بتوانیم جایگاه ایران را در مجامع بین‌المللی ارتقا دهیم.

همچنین بیشتر روسای فدراسیون‌ها شایستگی کسب کرسی‌های جدید را دارند و در آینده از این افراد موثر حمایت می‌کنیم تا کرسی‌های بیشتری کسب کنند و در این راستا دیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که روسای فدراسیون‌های ایران در مجامع بین‌المللی دیده نشوند، به حداقل‌ها خواهیم رسید. اگر دیده شوند منافع زیادی برای کشور به ارمغان می‌آورند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه نمره قابل قبولی به هیات اجرایی و کمیته ملی المپیک می‌دهم، گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای ریاست جدید کمیته ملی المپیک آماده شده است و رییس جدید کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان دغدغه زیرساخت‌ها را نخواهد داشت؛ اما روسای محترم آینده کمیته‌های ملی المپیک و کابینه آن باید به سیاست‌گذاری بپردازند و امیدواریم تیم قوی و محکم روی کار بیاید تا بتواند جایگاه ایران در آسیا و جهان ارتقا دهند.

وی یادآور شد: دوستان به وضوح صحبت و دلایل فنی برگزاری انتخابات را در شهریور ماه اعلام کردند. ما با ۲۰ روز به چیزی نمی‌رسیم اما احتمال خیلی زیاد فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم. تغییر کابینه آن هم ۲۰ روز مانده به بازی‌های مهم کشورهای اسلامی آسیب سنگینی به ورزش ایران وارد می‌کرد که بعدا نمی‌توانستیم جبران کنیم و به نظر منظقی می‌رسید و جمیعا به این تفکر رای مثبت دادند و می‌توانستیم در هیات اجرایی تصمیم بگیریم؛ اما تصمیم ما همین بود و در نهایت به خرد جمعی واگذار شد و آنها این تفکر را تایید کردند و انتخابات به تعویق افتاد.

برچسب‌ها علی دادگر مجمع انتخاباتی سید رضا صالحی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی دادگر مجمع انتخاباتی سید رضا صالحی امیری علی دادگر مجمع انتخاباتی سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟