Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، «آرش فرهادیان» با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در زمینه ارائه خدمات ورزشی به شهروندان اظهار داشت: نامه‌ای از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به فدراسیون‌ها و باشگاههای ورزشی در خصوص منع هرگونه افزایش خدمات ورزشی نامه ای ابلاغ شد و در همین راستا شهریه باشگاه‌ها در سال جاری افزایش نخواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ورزش را به عنوان عامل اصلی سلامت و پویایی افراد جامعه دانست و افزود: ورزش باید به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر در سبد خانوار قرار گیرد و جلوگیری از گران شدن آن، اقدامی موثر در این راستا خواهد بود.

مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها تصریح کرد: در بحث طرح نظام جامع باشگاه‌داری در جمهوری اسلامی ایران، رتبه‌بندی و نرخ‌گذاری باشگاه‌ها را در دستور کار قرار گرفته و سعی می‌کنیم برطبق رتبه‌بندی باشگها نرخ‌گذاری صورت گیرد و طی مکاتباتی که با ادارات کل استان‌ها و فدراسیون‌ها صورت گرفت در سال ۱۴۰۱ هی‌چگونه افزایش تعرفه باشگاههای ورزشی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان آرش فرهادیان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان آرش فرهادیان دولت سیزدهم وزارت ورزش و جوانان آرش فرهادیان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟