Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته انضباطی ای‌اف‌سی، در نهم اکتبر ۲۰۲۰ اعتراض باشگاه النصر مبنی بر تخطی باشگاه پرسپولیس از مقررات(ماده ۵۹) مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درخصوص استفاده این تیم از بایکنان غیرقانونی در دیدار نیمه نهایی منطقه غرب آسیا را رد کرد. 

متعاقب آن، کمیته استیناف ای‌اف‌سی، درخواست استیناف النصر علیه رای کمیته انضباطی را نیز رد و تصمیم این کمیته را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب(دوشنبه) نیز دادگاه عالی ورزش رای کمیته استیناف ای‌اف‌سی‌ را تایید کرد تا پرونده شکایت باشگاه سمج عربستانی سرانجام بعد از دو سال بسته شود.

و حالا ای‌اف‌سی از تصمیم کاس و تایید رای کمیته استیناف نهاد اداره‌کننده فوتبال در قاره کهن، ابراز خرسندی کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دادگاه عالی ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دادگاه عالی ورزش باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دادگاه عالی ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس