Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صالح زارعی در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح نمین با برنامه ریزی های صورت گرفته در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت رشادت‌های شهدای مقاومت بیش از ۲۰ عنوان برنامه اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان نمین، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در اکثر مدارس، اجرای سرود سلام فرمانده، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، بزرگداشت محفل انس با قرآن، مراسم افتخار محله آبروی کوچه، عیادت از خانواده شهدا، پیش بینی برای توزیع بسته‌های کمک معیشتی، برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این روز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع با موضوع جهاد تبیین از زمان ابلاغ عمومی جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبر در شهرستان نمین برگزار شده است، گفت: برای تقویت بعد سیاسی تربیتی و معنوی، رزمایش الی بیت المقدس در شهر آبی بیگلو با محوریت عملیات امداد و نجات و همچنین رزمایش پدافند دورادور با هدف تأمین امنیت در شهر عنبران برگزار شد.

سرهنگ زارعی افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر از دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ آغاز و به مدت ۲۳ روز به طول انجامید که بیش از پنج هزار کیلومتر مربع از زمین‌های اشغالی توسط ارتش متجاوز بعث از خرمشهر تا سوسنگرد آزاد شد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر معجزه الهی و امداد آشکار برای ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود که در این عملیات جوانان غیور کشورمان توانستند در طول ۲۴ روز، در عملیات بیت المقدس به اشغال ۱۹ ماهه عراق پایان داده و با کشتن بیش از ۱۶ هزار عراقی و اسارت بیش از ۱۹ هزار نفر از آنان ضربات سختی را بر پیکره رژیم بعث وارد آورند.

کد خبر 5498324

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر سالروز آزادسازی خرمشهر اردبیل جهاد تبیین بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس