Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود قاسمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین از جمله انواع کامیون، بارگیر، کامیونت، اتوبوس و مینی‌بوس برای آزمایش و معاینه فنی به این مراکز مراجعه کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۹۲۰ خودرو از معاینه فنی قبول و ۹۴۷ خودرو نیز از آزمایش‌های مراکز معاینه فنی رد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین از اهمیت خاصی به لحاظ ایمنی سفرهای جاده‌ای برخوردار است و به‌ویژه در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها این معاینات با جدیت و پیگیری کارشناسان فنی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: در معاینات فعلی مواردی مانند میزان آلایندگی، آلودگی صوتی، ترمزها، نور چراغ‌ها، فرسودگی بیش از حد خودرو، باک غیراستاندارد و آج لاستیک‌ها آزمایش می‌شود.

قاسمی افزود: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها بوده و آج لاستیک، میزان آلایندگی و تست سرعت از دیگر دلایل دیگر قبول نشدن وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کامیون مرکز معاینه فنی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کامیون مرکز معاینه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کامیون مرکز معاینه فنی خراسان جنوبی معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد