Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:48:02 GMT

دیرکرد 5 درصدی در ازای پرداخت بدهی استوکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۴۱۲

باشگاه پرسپولیس باید بابت بدهی به بازیکن سابق ایرلندی خود سالانه ۵ درصد سود پرداخت کند.

بدهی پرسپولیس به استوکس هر سال 5 درصد افزایش پیدا می کند.

به گزارش طرفداری، بعد از صدرو حکم آنتونی استوکس در کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس این پرونده را به دادگاه CAS برد تا بلکه بتواند اندکی از مبلغ محکومیت را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعد از تایید رای در دادگاه عالی ورزش، پرسپولیسی‌ها نتوانستند در موعد مقرر بدهی خود را به این بازیکن بپردازند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ بسته شود.

با وجود اینکه استوکس در زمان امضای قرارداد ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۲۷۰ هزار دلاری خود را نقدا دریافت کرد، بعد از مدتی بدون دلیل موجه از ایران رفت و در شرایطی که همه انتظار داشتند پرسپولیس او را در مراجع قضایی فوتبال محکوم کند، مهاجم ایرلندی، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۸۶ هزار و ۳۳۳ دلار کرد.

در شرایطی که پرسپولیس تا پایان فصل فعالیتی در نقل‌وانتقالات نخواهد داشت و به همین خاطر عملا بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی تاثیری در فعالیت‌های این باشگاه ندارد اما گذشت زمان مبلغ بدهی را بیشتر می‌کند که این امر فقط به سود استوکس است. بر اساس گزارشی که ایسنا منتشر کرده و بر اساس حکم فیفا، پرسپولیس باید ۵ درصد سود سالیانه هم به استوکس بدهد و به همین خاطر بدهی به این بازیکن تا به امروز ۹۲ هزار ۸۳۰ دلار برآورد شده است.

این یعنی استوکس هر زور طلبش از پرسپولیس بیشتر می‌شود. در این میان نباید فراموش کرد که نرخ ارز نیز درحال رشد است و هرچه پرداخت بدهی استوکس طولانی‌تر شود قطعا به زیان پرسپولیس خواهد بود.

 

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

اعلام زمان هجدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله | چه کسانی می توانند متقاضیان خرید شمش طلا باشند؟

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 847401 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟