Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:24:57 GMT

کمبود امکانات و تجهیزات نداریم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۴۳۸

کمبود امکانات و تجهیزات نداریم

استاندار خوزستان گفت: امکانات و تجهیزات امدادی به اندازه کافی از استان‌های خوزستان و تهران به آبادان ارسال شده و کمبود تجهیزاتی و امدادی در این رابطه وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق خلیلیان امروز _سه‌شنبه، سوم خردادماه_ در جمع خبرنگاران پیرامون چگونگی فرایند مجوزگیری ساخت متروپل آبادان اظهار کرد: مجوز احداث این ساختمان قبل از سال ۹۸ برای ۶ طبقه صادر شده که بعداً سه و دو طبقه به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کسانی که در صدور مجوز و ساخت این ساختمان دست داشتند برخورد خواهد شد، تاکنون چند نفر از آن‌ها نیز بازداشت شده‌اند.

خلیلیان تصریح کرد: امکانات و تجهیزات امدادی به اندازه کافی از استان‌های خوزستان و تهران به آبادان ارسال شده و کمبود تجهیزاتی و امدادی در این رابطه وجود ندارد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: نیمی از ساختمان متروپل تخریب شده است و در طبقات باقی مانده آسیب جدی مشاهده نشده و کار آوار برداری در حال انجام است.

کد خبر 577407

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار خوزستان امکانات شهری اهواز متروپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام