Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پناهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر میزان دید افقی در شهرهای کامیاران به ۴۰۰ متر، سقز و زرینه ۶۰۰، سنندج و قروه ۷۰۰، بانه و هزارکانیان یک هزار، مریوان یک هزار و ۵۰۰ و بیجار به سه هزار متر کاهش یافته است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته میزان دید افقی در تمامی ایستگاه‌های استان به کمتر از یک هزار متر کاهش یافت و شهرهای سقز و مریوان با ۱۰۰ متر، کمترین میزان دید را در استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: با توجه به وزش باد در بعدازظهر امروز مقداری از غلظت آلودگی هوا کاسته می شود، اما از بامداد چهارشنبه به دلیل شکل گیری توده‌ جدید گرد و خاک در کشورهای همسایه و انتقال آن به استان، تا فردا بعدازظهر وضعیت هوا غبارآلود خواهد بود.

وی به بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه کرد که در این مدت از حضور در فضاهای باز خودداری کرده و ورزشکاران نیز از انجام ورزش‌های هوازی پرهیز کنند.

پناهی با بیان اینکه طی چند روز آینده دمای هوای استان روند افزایشی دارد، افزود: در شبانه روز گذشته شهر زرینه با پنج درجه سانتی گراد خُنک‌ترین و شهر سنندج با ۳۱ درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان بودند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان نیز گفت: وضعیت هوای بیشتر شهرهای استان امروز سه شنبه از نظر آلودگی ناشی از ورود گرد و خاک، در شرایط خطرناکی قرار دارد.

آلودگی هوا همچنین امروز ادارات، مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی استان کردستان را تعطیل کرد.

برچسب‌ها کردستان گرد و غبار سنندج سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گرد و غبار سنندج کردستان گرد و غبار سنندج سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت

هوای کلان‌شهر مشهد امروز چهارشنبه با قرار گرفتن روی شاخص کلی ۸۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۸۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۱۱۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

کیفیت هوای شهر مشهد امروز هم همانند دو روز گذشته در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایمنا، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747383

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت