Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:21:08 GMT

واکنش تند کی‌روش به رفتار مسئولان فوتبال مصر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۵۲۶

واکنش تند کی‌روش به رفتار مسئولان فوتبال مصر



به گزارش تابناک به نقل از کوره، کارلوس کی‌روش پس از اینکه سوکان‌دار هدایت تیم ملی فوتبال مصر شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و از رساندن این تیم به جام‌جهانی ناکام ماند، به همین دلیل فدراسیون فوتبال مصر تصمیم به برکناری این مربی پرتغالی گرفت.

کی‌روش از رفتاری که فدراسیون فوتبال مصر با او کار کرده، ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال مصر به من احترام نگذاشتند و نتایج خوب تیم و کادر فنی را نادیده گرفتند. به نظرم بیشتر از این نمی‌توان صحبت کرد و نیازی به توضیح دادن بیشتر نیست. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید از وائل جمعه، محمد شوقی، عصام الحضری و ولید العطار سوال کنید. آنها به خوبی می دانند که چه اتفاقی افتاد.

کی‌روش ادامه داد: سران فدراسیون فوتبال مصر من را نمی‌خواستند اما چرا؟ آنها باید در این زمینه توضیح دهند نه من. به نظرم نتایج و کارنامه تیم ملی فوتبال مصر با من گویای همه چیز است. هواداران در دوران حضور من از به تیم خود افتخار می‌کردند و از نتایج تیم راضی بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر کی روش کارلوس کی روش فوتبال مصر یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر فدراسیون فوتبال مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی