Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس کشور از حبس ۵۰ نفر در زیر آوار در ساختمان متروپل خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه متروپل آبادان به ۳۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی خالدی با تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: تاکنون ۳۳ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند. همچنین طبق مشاهدات عینی همچنان ۵۰ نفر زیر آوار گرفتار هستند که تلاش برای نجات آن‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند و یک فروند بالگرد نیز در فرودگاه آبادان برای اعزام فوری مصدومان مستقر است.

سخنگوی اورژانس کشور بابیان اینکه با توجه به مهیا بودن امکانات لازم پزشکی در آبادان تاکنون مصدومی به مرکز استان اعزام نشده است، تصریح کرد: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همه امکانات برای خدمات‌رسانی به مصدوم فراهم‌شده و یک هواپیما در تهران برای انتقال بیماران در صورت نیاز آماده است.

وی با اشاره به تخریب بخش دیگری از ساختمان متروپل گفت: نیروهای امدادی در محل رج متروپل آبادان در حال آواربرداری هستند و شهروندان از حضور در محل و منطقه به دلیل خطرات احتمالی خودداری کنند. به دلیل تخریب بخشی از ساختمان متروپل و سست بودن ستون‌های آن احتمال ریزش بخشی دیگر از این ساختمان وجود دارد.

خالدی با اشاره به اینکه شهروندان از حضور در محل حادثه اجتناب کنند، اظهار کرد: حضور شهروندان آبادانی در محل باعث تجمع و مانع از امدادرسانی خواهد شد. آواربرداری از ساختمان متروپل به‌سرعت در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز سه‌شنبه سوم خردادماه در جمع خبرنگاران پیرامون چگونگی فرایند مجوزگیری ساخت متروپل آبادان، اظهار کرد: مجوز احداث این ساختمان قبل از سال ۹۸ برای شش طبقه صادر شده که بعداً سه و دوطبقه به آن اضافه شده است.

کد خبر 577419

منبع: ایمنا

کلیدواژه: متروپل اورژانس کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان