Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، علی باستین ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال‌احمر جدید استان بوشهر اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و مدافع انقلاب است.

وی ادامه افزود: ایران اسلامی جز یکی از ده کشور پرمخاطره دنیاست و استان بوشهر هم به‌تبع آن‌یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور به دلیل قرار گرفتن روی کمربند زلزله و گسل قطر کازرون و استان سیل‌خیز به جهت موقعیت جغرافیایی و عرض کوچک استان و طول زیاد و کوهستانی بودن و دریایی بودن استان و قطب انرژی بودن بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هلال‌احمر استان بوشهر در برنامه‌های شادی و عزای مردم استان حضور دارد و دارای رسالت مهم است بنابراین هم‌افزایی با هلال‌احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال‌احمر ضرورت دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جایگزین حاجیانی به‌عنوان مدیرعامل این جمعیت در استان بوشهر منصوب شد.

کد خبر 5498392

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعيت هلال احمر استان بوشهر خبرگزاری مهر سوم خرداد بوشهر بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر اردبیل جمعیت هلال احمر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ نفر داوطلب خانم و آقا در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه جهادی الکفیل همکاری بی‌منت دارند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را
بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 750505

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان