Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره تجلیل از خانواده شهدای فاتح خرمشهر در استان افزود:
مراسم امروز با هدف نکوداشت مقام شهدای عملیات الی بیت المقدس و گرامی‌داشت سوم خرداد یوم‌الله فتح و آزادسازی خرمشهر است.

وی اظهار داشت: دشمنان بعثی خرمشهر را به عنوان گروگان در نظر گرفته بودند تا از طریق آن جمهوری اسلامی ایران را به پای میز مذاکره بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار همدان بیان کرد: استحکامات دشمن بسیار سنگین و سخت بود با این وجود به فکر صدام حسین خطور نمی‌کرد که روزی رزمندگان جمهوری اسلامی خرمشهر را پس بگیرند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نیروی ایمان و قدرت رزمندگان سبب شد بتوانیم خرمشهر را از چنگال نیروهای بعثی بیرون بکشیم.

وی با بیان اینکه عملیات الی بیت‌المقدس پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران را آزاد کرد اضافه کرد: شهید شهبازی یکی از رزمندگان عملیات الی‌بیت المقدس بود که در آستانه پیروزی و ورود به خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان خاطر نشان کرد: عملیات الی بیت‌ المقدس موثرترین و بزرگ‌ترین عملیات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

قاسمی‌فرزاد خاطر نشان کرد: نیروی هوایی کشور با پروازهایی که انجام داد نقش بی‌ بدیلی در تامین امنیت منطقه عمومی عملیات داشت و توانست دشمن را زمین‌گیر کند.

وی افزود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی در عملیات الی بیت المقدس با ۲۰۶ پرواز به میران بیش از ۷۲۰ ساعت توانست حملات نیروی هوایی دشمن را خنثی کند.

استاندار همدان گفت: در این عملیات با رشادت‌های تیز پروازان نیروی هوایی ۵۳ هواپیما و ۳ بالگرد نیروهای عراق نابود همچنین بیش از ۱۶ هزار نفر از کفار بعثی در این عملیات کشته و ۱۷هزار و ۵۰۰ نفر اسیر شدند. 

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ۶ هزار نفر از رزمندگان کشور در عملیات الی بیت ‌المقدس جان عزیز خود را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروها و رزمندگان جمهوری اسلامی در ارتش به فرماندهی سپهبد شهید صیاد شیرازی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی محسن رضایی سبب توفیق در این عملیات شد.

استاندار همدان بیان کرد: آزادسازی خرمشهر موجب تقویت روحیه رزمندگان، کشور و مردم در آن زمان شد بنابراین جنگ تحمیلی نه تنها دست‌آوردی برای صدام نداشت بلکه سبب از دست دادن اعتبار، حیثیت، نیروها و امکانات او  شد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: پیروزی در عملیات الی بیت المقدس با نگاه الهی و معنوی، پیروی از منویات رهبر انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام بین رزمندگان به وقوع پیوست.

 وی ادامه‌داد: لحظه لحظه‌های هشت سال جنگ تحمیلی تداعی کننده رشادت‌های رزمندگان در یاد و خاطره ملت ایران است.
 
استاندار همدان گفت: رزمندگان این کشور به مثابه اسطوره هایی ، جامه شهادت به تن کرده و به هدف خود دست یافتند و جاماندگان از غافله شهدا نیز این رشادت‌ها و سلحشوری‌ها را برای ثبت در تاریخ، به نسل‌های بعد منتقل کنند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران بالاترین، بهترین و پرقدرت‌ترین سلاح‌های بازدارنده را دارد بنابراین دشمن تصور حمله به این کشور را هرگز در سر نمی پروراند.

وی افزود: دشمن امروزه با روش‌های مختلف جنگ نرم، تحریک افکار، ترسیم غیرواقعی مسائل، به جنگ با این ملت می‌پردازد، که مقام معظم رهبری راه مقابله با آن را، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد سالروز فتح خرمشهر استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد عملیات الی بیت المقدس استاندار همدان جمهوری اسلامی نیروی هوایی قاسمی فرزاد رشادت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند