Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:08:49 GMT

کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۲۶۰

کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت آشنایی نسل جدید با رشادت‌های شهدای و زنده نگهداشتن یاد آنها این کنگره در اردبیل برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سید حامدعاملی استاندار اردبیل در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان کنگره 3400 شهید اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره 3400شهید والامقام استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت آشنایی نسل جدید با رشادت‌های شهدای و زنده نگهداشتن یاد آنها  این کنگره در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری کنگره 3400 شهید استان اردبیل  اهتمام ویژه داشته باشند و کارگروه‌ها دراین زمینه به صورت همه جانبه فعال باشند.

استاندار اردبیل گفت: فرهنگ ایثار وشهادت باید به نسل امروزی به ویژه جوانان ونوجوانان انتقال یابد و فرهنگ ایثار برای همگان تداعی شود.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل ضمن گرامیداشت سوم خرداد ازبرگزاری کنگره 3400 شهید والامقام در استان خبرداد.

برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر به روایت تصویرنخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر آغاز شدساختمان کنگره شهدای والامقام اردبیل سوم خرداد افتتاح می‌شود

وی به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه تاکید  کرد وگفت: فرهنگ ایثارو شهادت باید به نسل امروی به ویژه جوانان ونوجوانان انتقال یابد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حکم مسئولیت به روساء و دبیران اجرایی کمیته‌های 20گانه کنگره ملی شهدا استان اردبیل اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/142/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری کنگره استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟