Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@22:00:31 GMT

خرمشهر یعنی ولایت‌پذیری/ شبهه معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۳۲۱

خرمشهر یعنی ولایت‌پذیری/ شبهه معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت برنامه‌ای تحت پاسداشت حماسه سوم خرداد در این دانشگاه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین اظهار کرد: حماسه سوم خرداد بحث ارز و خاک و عدد و رقم نیست بلکه هویت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است.

امام جمعه دهدشت گفت: استکبار به دنبال این بود ایران قوی را به استضعاف ببرد و تاریخ اسلام را به دست امثال صدام بدهد تا بتوانند به منافع خودشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در شرایط سخت دیگری قرار گرفته‌ایم تصریح کرد: دشمن وقتی نتوانست در مسائل نظامی، سیاسی و فرهنگی کاری از پیش ببرد، به مسئله اقتصادی روی آورده، امروز همه باید جهان‌آرا و سلیمانی باشیم و خرمشهر اقتصادی را فتح کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: خرمشهر به ما درس داد خرمشهرها تحقق مصداق وعده الهی هستند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: وقتی امام فرمودند خرمشهر باید آزاد شود، عده‌ای دلشان لرزید اما سپاهیان و بسیجیان نگذاشتند سخن ولی امر مسلمین بر زمین بماند و این وعده را با استعانت از خداوند متعال محقق کردند.

وی با بیان اینکه امروز هم عده‌ای دلشان لرزیده است گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در طول تاریخ جمهوری اسلامی هیچ وقت اقتدار و توانایی امروز را نداشت، کما اینکه مصداق بارز آن فقط یک سرود سلام فرمانده را دشمن این همه وحشت کرده و همانند اسم حاج قاسم از فضای مجازی حذف می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: خرمشهر یعنی ولایت‌پذیری، و هنگامی ولی فقیه نکته‌ای بیان می‌کنند دیگر شبهه معنا ندارد.

وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر فضای مجازی را یادآور شد و با بیان اینکه چرا عده‌ای در این فضا سکوت می‌کنند اظهار کرد: اگر نوجوانان، جوانان و رزمندگان فتح خرمشهر آن روزها می‌گفتند چه بگوییم و نمی‌توانیم امروز باید با زبان عربی صحبت می‌کردیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: امروز خرمشهر اقتصادی در پیش داریم و با تبعیت از ولایت و با تدبیر دولت انقلابی این برهه را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی جزع و فزع‌های فضای مجازی عده‌ای که فریاد واحسرتا می‌دهند را تعبیر به اینکه مالک به خیمه معاویه رسید عنوان کرد و گفت: کسانی که ۳۶ سال اقتصاد مملکت دست‌شان بود امروز اِبایی از هزینه‌های میلیاردی برای فضای مجازی ندارند، هدف این‌ها قشر مستضعف نیست و تنها به خاطر اینکه منافع‌شان به خطر افتاده فریاد وامصیبتا سر ‌می‌دهند که باید مراقب این فضا باشیم.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه سوم خرداد امام جمعه دهدشت فارس حجت الاسلام فضای مجازی عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

کد خبر 6096645

دیگر خبرها

  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر