Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر اسپانیا امروز (سه‌شنبه) بر اهمیت منزوی کردن روسیه از جامعه بین‌المللی به دلیل حمله‌اش به اوکراین و عواقب جهانی آن تاکید کرد.


پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا در جریان مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس در اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، گفت: مهم است که پوتین را از جامعه بین‌المللی منزوی کنیم و این چیزی است که داریم انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که این یک چالش جهانی است.

سانچز همچنین بر لزوم «خودمختاری استراتژیک گشاده» اتحادیه اروپا برای ایجاد روابط جدید تجاری با دیگر مناطق از جمله آمریکای لاتین تاکید کرد.

نخست‌وزیر اسپانیا همچنین با اشاره به جلسه آتی اتحاد ناتو در شهر مادرید اسپانیا گفت، فنلاند و سوئد، که به تازگی درخواست عضویت در این اتحاد را داده‌اند نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

او گفت: ما قصد داریم از این دو کشور جدید در ناتو استقبال کنیم و البته فکر می‌کنم که این (عضویت) برای ثبات اتحادیه اروپا و آینده ناتو بسیار مهم است.

فنلاند و سوئد اخیرا به صورت رسمی درخواست عضویت خود در ناتو را تنظیم کردند؛ تصمیمی که جرقه آن با حمله روسیه به اوکراین خورد.

این اظهارات سانچز در حالی مطرح شد که ترکیه، از اعضای قدیمی ناتو، نسبت به عضویت این دو کشور در ناتو ابراز مخالفت کرده و از رفتار فنلاند و سوئد در قبال گروه‌هایی چون حزب کارگران کردستان ترکیه (پ‌ک‌ک) که آنها را "تروریستی" می‌داند، انتقاد کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تنش در مرز اوکراین و روسیه حمله روسیه به اوکراین نشست اقتصادی عضویت فنلاند و سوئد در ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!

کار بزرگ شگفتی‌سازان؛ سرود لیگ قهرمانان فصل آینده در مونتیلیوی پخش خواهد شد.

طرفداری | ژیرونا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دیدار تیم‌های ژیرونا و بارسلونا از هفته سی‌وچهارم لالیگا با پیروزی 4-2 سرخ‌وسفیدها به پایان رسید. تیم شایسته میشل سانچز، مثل بازی رفت با 4 گل بارسلونا برای از پیش رو برداشت و جای آبی‌واناری‌ها در رتبه دوم گرفت.

با پیروزی مقابل بارسلونا، ژیرونا رسماً برای اولین‌بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این دستاورد بزرگ در حالی به ثبت رسیده که سرخ‌وسفیدها دو فصل پیش از سگوندا دیویژن به لالیگا بازگشته بودند. تا الان حضور رئال مادرید، بارسلونا و ژیرونا از اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا، فصل 25-2024 قطعی شده‌است.

کار بزرگ میشل سانچز و شاگردان

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون