Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ امیر لعلی با حکم دکتر صفایی مزید به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی این بانک معرفی شد. در بخشی از این حکم آمده است: " نظر به تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی، به موجب این حکم، به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی بانک سینا منصوب می شوید؛ تا با بهره مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف ترسیم شده یاری رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
امیر لعلی با سابقه طولانی مطبوعاتی و مدیریت فرهنگی در رسانه های کشور، سابقه فعالیت به عنوان مدیریت روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیریت روابط عمومی بیمه تعاون و مدیر امور روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بانک دی را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 1634435

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیریت روابط عمومی روابط عمومی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم