Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@06:55:02 GMT

بازدید مهدی کشاورز از وضعیت موجود جزیره هندورابی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۵۲۹

بازدید مهدی کشاورز از وضعیت موجود جزیره هندورابی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی وضعیت موجود جزیره هندورابی از بخش‌های مختلف این منطقه بازدید کرد. مهدی کشاورز صبح سه شنبه سوم خرداد به همراه معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از جزیره هندورابی، ضمن بررسی وضعیت موجود و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات عموم مردم؛ با ساکنان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است در این دیدار سعید پورزادی معاون عمرانی و زیر بنایی، رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، محمد چالوئی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری، محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کیش و ایرج شرف زاده مدیر جزایر اقماری حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش مناطق آزاد منطقه آزاد جزیره کیش کیش پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی