Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر امروز سه‌شنبه سوم خرداد از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد در این دانشگاه حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

او در جمع دانشجویان در مورد حضور مجریان و بازیگران سرشناس در تلویزیون گفت: هیچ منعی برای فعالیت آقای عطاران، طهماسب و حیاتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حیاتی از دوستان من است و ٣٠ سال با او همکاری کرده ام و اکنون بازنشسته است و هیچ مانعی برای فعالیت او نیست و درخواست می کنم در صورت تمایل با ما همکاری کند.

ممنوعیتی برای فعالیت آقای طهماسب هم در تلویزیون وجود ندارد. کلاه قرمزی ثبت شده صدا و سیماست. ما امسال قرار بود که در خدمت آقای طهماسب باشیم که مسئله‌ای برای ایشان پیش آمد.

ملاک عزل و نصب اتفاقاتی مانند موضوع آقای فردوسی پور نیست و هر مدیری در معرض تغییر است، حتی خود من. با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته ایم و عزل و نصب مطابق عملکرد مدیران است.

فردوسی‌پور باید قواعد دو طرفه را بپذیرد

وی درباره عادل فردوسی پور گفت: موضوع فردوسی پور در دوره من نبود اگر در دوره من بود همه تلاشم را می‌کردم که این اتفاق نیفتد. از آن داستان سه سال گذشته و من الان مسئولیت را گرفته‌ام. الان میراث دار وضعیتی هستم و همه می‌خواهند درستش کنم. فکر می‌کنند با یک امضای طلایی جبلی درست می‌شود اما اینگونه نباید دید. بحث دو طرفه است. او هم باید بازی تیمی را بپذیرد. قواعد دو طرفه را بپذیرد. سرمربی هم باید قدر بداند. در این مسأله خاص هم فردوسی پور نظرات خاص خود را دارد فارغ از اشخاص می‌گویم باید اصول مدیریتی را دید. نمی‌خواهم پاسخ دیپلماتیک و سربسته بدهم. خودم با فردوسی پور صحبت کرده‌ام.

وی ادامه داد: چقدر می‌توانیم امیدوارم بمانیم؟ باز هم می‌گویم مسأله دو طرفه است ولی وقتی آنتن در اختیار حتی یک هنرمند قرار می‌گیرد می‌رود و مثلاً پشت سرش را نمی‌بیند. مدیریت چهره‌ها بسیار حساس است.

وی درباره ساترا گفت: قانون اساسی جمهوری در اصل ۴۴ همه چیز را مشخص کرده است. صداوسیما قابل واگذاری نیست مسئولیت‌های تلویزیون قابل واگذاری نیست و هرگونه تولید محتوا براساس قانون اساسی به عهده صداوسیماست. هرگونه فعالیت صوت و تصویر در فضای فراگیر بر عهده صداوسیماست تا زمانیکه قانون حاکم است. انشالله بتوانم از ظرفیت پلتفرم‌ها برای ارتقای آنتن هم استفاده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری مهر

کد خبر 678721 برچسب‌ها ایرج طهماسب پيمان جبلى - رئيس صدا و سيما عادل فردوسی‌پور رضا عطاران تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایرج طهماسب عادل فردوسی پور رضا عطاران تلویزیون صدا و سیما فردوسی پور دو طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی مازندران در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی این استان از روز چهارشنبه دوازدهم تا روز شنبه شانزدهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ایام تردد موتور سیکلت تا ساعت شش صبح روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود است، بیان کرد: در این محور از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال می‌شود که از ساعت ۲۴:۰۰ این یک‌طرفه به اتمام می‌رسد و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه در صورت پر حجم بودن ترافیک محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: این اعمال محدودیت ساعت ۱۰:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران(شمال به جنوب) انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۲:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال و از ساعت ۲۴:۰۰ یک‌طرفه بودن آن اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه پانزدهم اردیبهشت از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه در روز شنبه از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران(شمال به جنوب) یک‌طرفه اعمال می‌شود، عنوان کرد: در این محور از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام پیدا می‌کند و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۷:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با بیان اینکه در صورت پر حجم بودن ترافیک محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه شانزدهم از ساعت ۱۱:۰۰ از ابتدای آزادراه تهران _ شمال به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین از ساعت ۱۲:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال، از ساعت ۱۴:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی را آزاد عنوان و مطرح کرد: اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت هشت صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز چهارشنبه تا روز شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، اظهار داشت: تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه شانزدهم از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 749646

دیگر خبرها

  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟