Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر اساس تفاهم نامه ای که به امضای عُمر چوماکلی رییس دانشگاه آتاتورک و اسماعیل فاتحی فر رییس دانشگاه سهند رسید، دو طرف در حوزه های آموزش، تحقیق، تبادل دانشجویان و راه اندازی دانشکده مهندسی نفت و مرکز تحقیقات نفت در دانشگاه آتاتورک همکاری می کنند.

فعالیت های مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تبادل اعضای هیئت علمی برای تحقیق، سخنرانی و گفت و گو، تبادل دانشجویان کارشناسی ارشد و حرفه ای پیشرفته برای تحقیقات مشترک یا مستقل، شرکت در سمینارها و جلسات دانشگاهی، تبادل مطالب دانشگاهی، نشریات و سایر اطلاعات و برگزاری برنامه های ویژه کوتاه مدت آکادمیک از مفاد این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تفاهم نامه دانشگاه های بناب و آتاتورک ترکیه نیز دو طرف در زمینه تبادل دانشجو و اجرای طرح های علمی مشترک و اعطای مدرک دانشگاهی مشترک برای دانشجویانی که در دو دانشگاه تحصیل می کنند توافق کردند.

دانشگاه دولتی آتاتورک در سال ۱۹۵۷ در ارزروم ترکیه تأسیس شد و از ۲۳ دانشکده، ۱۵ کالج حرفه ای، ۶ موسسه و ۱۶ مرکز تحقیقاتی تشکیل شده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بناب سهند دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز بناب آذربایجان شرقی تبریز بناب سهند دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف