Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آبادان؛ محسن خزاعل در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های عزادار حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل و مردم شریف آبادان، اظهار کرد: از لحظه وقوع این ضایعه اسفناک و دلخراش که کام مردم نجیب این شهر را تلخ نمود، کلیه مجموعه خدمات شهری، آتش نشانی، نیرهای خدماتی و غیره شهرداری آبادان پای کار آمدند و در حال خدمات رسانی به شهروندان و حادثه دیدگان از فاجعه عظیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر آبادان، از مراجع ذی صلاح خواستار بررسی دقیق علت این حادثه شد و افزود: از مقام محترم قضایی و مسئولین ذی ربط تقاضامندم ضمن بررسی دقیق علت حادثه بدون مماشت با متخلفین برخورد جدی صورت دهند.

وی همچنین گفت: شورای اسلامی شهر آبادان بررسی و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است و به زودی نتیجه آن را به محضر مردم شریف این منطقه می رساند.

خزاعل از برخورد جدی با عاملان و دست اندرکاران این فاجعه عظیم خبر داد و بیان کرد: این نوید را به مردم عزیز آبادان می دهم که هیچ گونه چشم پوشی و مماشتی با عاملان این ضایعه اسفناک نخواهیم داشت و چنانچه تخلفی از طریق سیستم شهرداری آبادان صورت گرفته باشد مطمئنا آنها را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز تمام ملت ایران اسلامی عزادار این فاجعه دلخراش هستند و اینجانب مجدد این ضایعه دردناک را خدمت همه مردم آبادان به ویژه خانواده های جانبخاتگان تسلیت عرض می نمایم، ان شاءالله روح بلند و ملکوتی عزیزان از دست رفته مورد رحمت و غفران الهی ایزد منان قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان، با تقدیر از تمامی دستگاه های خدمات رسان حاضر در این حادثه، گفت: جا دارد از تمام دستگاه ها و شهرستان هایی که برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردند و عوامل اجرایی که در حال خدمات دهی و امدادرسانی هستند تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 1634489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برج متروپل آبادان استان خوزستان شورای اسلامی شهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت مددخانی اظهار کرد: در پی برخورد قطار با گله گوسفندی در آبیک در روز یکشنبه ۵۷ رأس گوسفند تلف شدند.

وی افزود: در این حادثه دو چوپان گله نیز از ناحیه دست و سر آسیب دیده و مجروح شده‌اند.

فرماندار آبیک یادآور شد: علی رغم اینکه برای عبور گله زیرگذر ساخته شده بود اما بی توجهی به آن باعث بروز این حادثه شده است.

کد خبر 6091529

دیگر خبرها

  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • موعود شمخانی کیست؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان