Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر جعفری عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر، اظهار کرد: رئیس دولت مردمی ایران در اصلاح ساختار اقتصادی کشور دشت به اقدامی شجاعانه زده است که منجر به توزیع عادلانه ثروت‌ها در سطح جامعه و کاهش آسیب‌های اقتصادی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: این اصلاح گسترده اقتصادی در نهایت پایه‌های اقتصاد کشور را تحکیم می‌بخشد و سبب ایجاد ثبات اقتصادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها و سامانمندی اختصاص ارز ترجیحی اقدامی مدبرانه بود که به طور همه جانبه منجر به اصلاح شاخصه‌های اقتصادی کشور خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، یادآور شد: رزمندگان بوشهری در برهه‌های تاریخی هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی گسترده‌ای داشتند.

جعفری عنوان کرد: بوشهر در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ۸۴ شهید، ۱۴۷ جانباز و ۲۷ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن، جلوگیری از انحراف ارز ترجیحی را دنبال می‌کند ودر این طرح که از اردیبهشت ماه آغاز شد، یارانه به صورت ریالی به حلقه اصلی دریافت این ارز یعنی مردم اختصاص می‌یابد.  

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر ارز ترجیحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر ارز ترجیحی بوشهر استانداری بوشهر ارز ترجیحی ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر پیامی را صادر کرد متن پیام به این شرح است:

جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

کارگران با عزمی راسخ و اراده ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و راهبرد مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم بوده و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی تلاش و همت آنان استوار است و خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

کد خبر 6092869

دیگر خبرها

  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!