Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@17:27:28 GMT

مخبر هیاتی ۳ نفره را مامور بررسی حادثه متروپل کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۰۱۴۴

مخبر هیاتی ۳ نفره را مامور بررسی حادثه متروپل کرد

هیاتی ۳ نفره از سوی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ماموریت یافت تا ضمن عزیمت فوری به آبادان، با بررسی جزئیات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان، گزارش دقیق خود را درباره علل وقوع این حادثه ارایه کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس ابلاغ معاون اول رییس جمهور، محمد یزدی مشاور وی ماموریت یافته تا با همراهی مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزیر کشور و محمد مهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گزارش خود را با همفکری دیگر متخصصان این حوزه جمع بندی و ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از معاون اول خود خواسته بود تا با فوریت نسبت به شناسایی تخلفات منجر به این حادثه به صورت عاجل اقدام کند و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد مخبر متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود