Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره محاسبه حقوق فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار برای پرونده دریافت یارانه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که مردم گلایه‌هایی از محاسبه درآمد فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار دارند، آیا وزارت تعاون برنامه‌ای برای اصلاح این موضوع دارد؟، گفت: هر خانواده یک پرونده هدفمندی یارانه دارد که شامل تمامی افرادی است که همسفره هستند، همسفره یعنی پدر، مادر و فرزندان که تمامی درآمد همه اعضای خانواده در سرجمع پرونده مذکور محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فرزندی به سن قانونی رسیده و تمایل نداشته باشد که درآمدش در سرجمع درآمد خانوار لحاظ شود، می‌تواند در سایت هدفمندی یارانه‌ها، درخواست دهد و خود را به عنوان خانواده‌ای جدا معرفی کند؛ هیچ منعی برای این موضوع وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود، امکان جداکردن یارانه فرزندان مجرد از خانواده وجود ندارد، توضیح داد: مسئولیت این موضوع با سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که مطرح می‌کنند آن را انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت حجت الله عبدالملکی سازمان هدفمندی یارانه ها یارانه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فرزندان مجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید