Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه شورای مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور مدیران مجمع و به ریاست محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیروزی عظیم را عنایت و امداد الهی دانست که در سایه خون شهیدان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در عظمت عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس همین بس که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد.

ذوالقدر فتح خرمشهر را یک تحول و اتفاق بزرگ در تاریخ ایران اسلامی دانست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهبری امام (ره) و حضور چشمگیر مردم، مجاهدت نیروهای مسلح و رشادت شهدایی چون صیاد شیرازی، سلیمانی، کاظمی، باکری، متوسلیان، همت و... حاصل شد و حقیقتاً ما در حالی پیروز شدیم که تمام دنیا روبروی ما ایستاده بود و گفت: به جرئت می توان گفت این حادثه در تاریخ ۲۰۰ساله اخیر که در هر جنگی که بخشی از سرزمین‌های خود را از دست داده‌ایم بی‌نظیر است.

در این جلسه، گزارش کمیسیون‌های اقتصاد کلان و سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع در خصوص بازنگری سیاست‌های کلی ارائه شد.

در ادامه، تشکیل یک کمیسیون مشترک در دبیرخانه با حضور رؤسای کمیسیون‌های دبیرخانه و یک نفر به تشخیص رئیس هر کمیسیون و رئیس کمیسیون مشترک با ریاست دبیر مجمع در خصوص تنقیح و بازنگری سیاست‌های کلی مورد تصویب قرار گرفت.

در پایان این جلسه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک و معرفی آقای جدی به عنوان رئیس حفاظت و نظارت مجمع و آقای محسنی رئیس جدید یگان حفاظت مجمع، از زحمات و خدمات محمودی، مدیرکل فناوری و اطلاعات و عبدی، رئیس پیشین یگان حفاظت مجمع، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 5498668

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت دفاع مقدس ایران فتح خرمشهر محمد باقر ذوالقدر صدام انقلاب اسلامی ایران کمیسیون سلیمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیسیون مشترک خرمشهر مجلس شورای اسلامی شهید صیاد خدایی جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی آزادسازی خرمشهر تهران دولت سیزدهم عمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیسی محمد باقر قالیباف صحن مجلس محمد مخبر مجمع تشخیص مصلحت نظام دبیر مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری