Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از ناکامی بزرگ و غیرمنتظره در راه جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی، رئال مادرید یک بار دیگر برای خرید اورلین شوامنی، ستاره جوان و ۲۳ ساله موناکو وارد عمل شده است. را از سر گرفته است. ستاره فصل فوتبال فرانسه در لباس موناکو عملکرد درخشانی داشته و حتی از سوی دیدیه دشان به تیم ملی این کشور نیز دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملکرد درخشان باعث شد تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و لیورپول برای خرید اورلین شوامنی اقدام کنند. با توجه به شایعات در مورد توافق کهکشانی ها با امباپه، این انتقال در هفته های اخیر چندان جدی گرفته نشد. اما حالا به نظر می رسد مقصد بعدی این ستاره جوان لالیگا خواهد بود. حالا نشریه مونته کارلو و دیگر منابع فرانسوی مدعی شدند خود اورلین شوامنی علاقمند به انتقال به رئال مادرید بوده و این باشگاه اسپانیایی با موناکو برای نهایی کردن این انتقال به توافق رسیده است.

به نظر می رسد رئال مادرید برای خرید اورلین شوامنی، با موناکو بر سر رقم ۸۰ میلیون یورو به علاوه پاداش به توافق رسیده و این ستاره جوان با قراردادی پنج ساله راهی مادرید خواهد شد. حتی خود اورلین شوامنی این انتقال را به هم تیمی های خود در رختکن موناکو نیز اعلام کرده و با بازیکنان این تیم وداع کرده است. به نظر می رسد به زودی توافقات پایانی برای ان انتقال بزرگ نیز انجام می شود و اورلین شوامنی از فصل بعد لباس رئال مادرید را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چرا ملی‌پوش پرسپولیسی تمدید نمی‌کند؟ مجیدی: برادر که داشته باشی پشتت به کوه هستش/عکس کنایه بنزما به امباپه؛ درباره مسائل کوچک حرف نمی‌زنم

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1634520

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیورپول رئال مادرید اورلین شوامنی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید



منبع:پیج madridista__munna

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس (فیلم) شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم) گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا