Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@06:56:31 GMT

(ویدیو) همه چیز درباره نسخه جدید پورشه تایکان GTS

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۰۷۵۷

(ویدیو) همه چیز درباره نسخه جدید پورشه تایکان GTS

‍‍‍‍‍‍

فرارو- کمپانی پورشه قصد دارد به مناسبت نودمین سالگرد شروع به کار هاکنهایمرینگ، پیست مشهور آلمانی، نسخه تازه‌ای از تایکان را ارائه کند. محصولی تمام الکتریکی که تحت نام تایکان جی تی اس هاکنهایمرینگ ادیشین (aycan GTS Hockenheimring Edition) به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش فرارو، پورشه هنوز قیمت نهایی این سدان محبوب را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با بررسی قیمتی دیگر نسخه‌های تایکان می‌توان احتمال داد که تایکان جی تی اس هاکنهایمرینگ ادیشین بین ۱۳۴ هزار و ۱۰۰ دلار تا ۲۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شود.

طبق اعلام پورشه، محصول تازه در بازار آلمان و سایر بازار‌های منتخب اروپایی فروخته می‌شود. اما فعلا تصمیمی برای ارائه آن در بازار آسیا و آمریکا گرفته نشده است.

در ایران نیز تاکنون و به شکل رسمی هیچ یک از نسخه‌های پورشه تایکان موفق به دریافت پلاک ملی نشده است. از آن جا که تایکان جی تی اس هاکنهایمرینگ ادیشین و دیگر محصولات پورشه جز خودرو‌های لوکس به حساب می‌آیند، پس از آغاز واردات خودرو نیز به جاده‌های کشورمان نمی‌رسند.

هر چند دیگر مدل‌های شرکت پورشه همچون پورشه ماکان، ۹۱۱، پانامرا، باکستر، کاین و کیمن که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ وارد ایران شدند، هنوز در بازار خرید و فروش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پورشه تایکان GTS هاکنهایمرینگ ادیشین ۲۰۲۲ چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین تغییر تایکان GTS هاکنهایمرینگ ادیشین، رنگ خاص این سدان اسپرت و جذاب است. در واقع پورشه در ادامه برنامه سفارشی سازی رنگ خود، بدنه نسخه جدید تایکان را به رنگ خاکستری سنگی در آورده است. یکی دیگر از موارد جذاب، چرخ ۲۱ اینچی Mission E Design است. مرکز این چرخ‌ها با رنگ برنزیت (ساتن) رنگ آمیزی شده است، در حالی که لبه رینگ با خاکستری سنگی تکمیل شده است.

علاوه بر این رینگ‌های تایکان جدید رنگی برنزی دارند که پورشه آن را «برنزیت» نامگذاری کرده است. همچنین در فضای داخلی این سدان نیز جا لیوانی و دریچه‌های هوا به رنگ برنزیت هستند. تغییر دیگر نسبت به نسخه پیشین، جانمایی عبارت ۹۰ Hockenheimring Edition روی ستون‌های B بیرونی این سدان است. در نمای عقب نیز نشان Taycan GTS روی در عقب کار گذاشته شده است. این آرم همچنین به طرز ماهرانه‌ای در کنار کلید خودرو و کف جلوی کابین جا نمایی شده است.

البته تغییرات پورشه به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید قطعات تزئینی اسپرت دیگری را هم روی رکاب جانبی، دیفیوزر عقب و برخی از قطعات تزئینی داخل خودرو پیدا کنید.

طراحان پورشه همچنین صندلی‌ها را با چرم مشکی در نظر گرفته اند و تلاش کرده اند با دوخت متضاد سبز روشن و آرم‌های برجسته روی پشت سری‌ها و دسته مرکزی زیبایی دو چندانی به فضای داخلی تایکان GTS هاکنهایمرینگ ادیشین ۲۰۲۲ ببخشند. علاوه بر این فرمان اسپرت چند منظوره GT با تریم برنزیت نیز در داخل کابین به چشم می‌آید.

مشخصات فنی پورشه تایکان جدید

همانطور که در ابتدا هم اشاره شد، نسخه جدید تایکان GTS مطابق مدل پایه خود تمام الکتریکی است و برخلاف تغییرات ظاهری آن، پورشه در این بخش دست نبرده و تغییر ایجاد نکرده است. با این وجود این سدان از پیشرانه الکتریکی دوگانه‌ای برخوردار است که قادر به تولید قدرت ۵۹۰ اسب بخار (۴۴۰ کیلووات) هستند.

چنین قدرتی باعث می‌شود که تایکان GTS هاکنهایمرینگ ادیشین در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد. ظرفیت باتری نیز ۹۳.۴ کیلووات ساعت است.

پورشه در مورد مصرف سوخت و برد این سدان اسپرت و جذاب هم گفته که نسخه جدد تایکان در هر ۱۰۰ کیلومتر ۲۳.۳ – ۲۰.۳ کیلووات انرژی مصرف می‌کند. برد خودرو نیز به ۴۳۹ تا ۵۰۴ کیلومتر می‌رسد. این برد در فضای شهر نیز ۵۳۹ تا ۶۲۴ کیلومتر است.

تصاویر پورشه تایکان GTS هاکنهایمرینگ ادیشین ۲۰۲۲

منبع: فرارو

کلیدواژه: پورشه تایکان پورشه تایکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد

به گزارش پارس نیوز، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

 اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لوکیشین جدید برای فیلمبرداری پایتخت

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

  منبع : فارس              

دیگر خبرها

  • قلک پورشه خالی شد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر