Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دست نوشته آگهی مانند در سال 1351 از برگ های جذاب تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود

اردیبهشت ماه سال 51 بود که تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار متوالی قهرمان مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا شد.

به گزارش طرفداری، این مسابقات در تایلند برگزار می شد و تیم ملی ایران در بازی فینال باید برابر تیم فوتبال کره جنوبی بازی می کرد، تلویزیون ایران این مسابقه را به طور مستقیم پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این که در این آگهی می بینیم که برای تماشای فوتبال از تلویزیون این مغازه باید بلیت 10 ریالی خریداری می کردی!

در آن دوران تلویزیون تازه چند سالی بود که به صورت یک دستگاه خانگی لوکس وارد بازار ایران شده بود و حداقل دو سوم مردم پایتخت تلویزیون نداشتند چه برسد به شهرستان ها و روستاهای دور افتاده، البته از سال 52 به بعد واردات تلویزیون در ایران 5 برابر شد و بیشتر خانواده ها تا سال اخر قبل از انقلاب صاحب تلویزیون شده بودند.

کم بودن تلویزیون باعث شده بود که شاهد آگهی های مشابه در تهران باشیم، البته کسانی که برای تماشای فوتبال در آن زمان 10 ریال داده بودند احتمالا از این خرید خود خوشحال هم بودند چون ایران با برتری 2-1 برابر کره جنوبی قهرمان آسیا شد.

در خبر روزنامه هم به اشتباه به جای تیم کره جنوبی تیم کره شمالی نوشته شده است.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  استاد ذبیح اله شاهمحمدی از بزرگان عرصه تعلیم و تربیت استان به همراه همسرش که او نیز معلم بوده، از عشق و علاقه اش برای با سواد ساختن دانش آموزان و دانشجویانش می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش