Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان از تعطیلی تمام مراکز آموزشی و ادارات کاشان در روز چهارشنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا خبر داد. - اخبار استانها -

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان  با اعلام وضعیت بحران شدید آلودگی هوا در شهرستان و تصویب کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: تمامی مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان کاشان به جز دستگاه‌های خدماتی و امدادی در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به دیگر جزئیات تعطیلی فردا تاکید کرد: علاوه بر ادارات مراکز توانبخشی، پیش دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس شهرستان کاشان در تمام مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از اعمال محدودیت ویژه برخی واحدهای تولیدی خبر داد و ابراز داشت: فعالیت معادن و واحدهای تولید آجر و گچ و دیگر فعالیت‌هایی که منجر به ایجاد گرد و غبار خواهد شد ممنوع است.

استاندار تهران مطرح کرد: توضیح قانونی درباره زمان و نحوه اعلام تعطیلی‌های مربوط به آلودگی هوا/ "سلامت مردم خط قرمز ماست"امتحانات نهایی دانش‌آموزان فردا در شهرهای تعطیل شده برگزار می‌شودمدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران روز چهارشنبه تعطیل است

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان کاشانی تقاضا می‌شود تا از حضور غیر اضطراری در فضاهای باز ممانعت کرده و اقشار آسیپ پذیر، سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، خاص، تنفسی، قلبی، عروقی، کودکان و زنان باردار مطلقا در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/801/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز چهارشنبه آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد.

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074487 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی