Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان قاسم‌خانی (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۴۵)فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. پیمان قاسم خانی یکی از هنرمندان محبوب ایرانی است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می باشد. 

پیمان قاسم خانی ازدواج کرد + عکس

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم‌خانی ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. او که در دانشکده اهواز، آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف‌الله داد گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است. از جمله فیلمنامه‌های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان، عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه ای اثر جووانی گوارسکی، بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او برای نوشتن فیلمنامهٔ دختری با کفش‌های کتانی جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را به عهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت. همچنین فیلم‌نامه سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری ۹ (غلامرضا رمضانی) را نوشته‌است.

وی برای فیلم‌نامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال‌های مهران مدیری به عنوان طراح فیلم‌نامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته‌است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری کرد.

او و بهاره رهنما، به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر جدا شدند.

عکس جدید پیمان قاسم خانی با زن دومش کلاس فیلمنامه نویسی پیمان قاسم خانی

بعد از دانشگاه در سال 1370 وقتی 24 ساله بود دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز آموزشی باغ فردوس گذراند سپس مدتی هم زیر نظر سیف الله داد دوره دید.

بعد از آن مدت کوتاهی هم در کلاس آموزش بهرام بیضایی (کارگردان) حضور داشت.

دختر همسر شقایق دهقان در آغوش پیمان قاسم خانی+عکس شروع فعالیت پیمان قاسم خانی

در سال 1372 فعالیت خود را بعنوان نویسنده از فیلمنامه نویسی فیلم «من زمین را دوست دارم» شروع کرد که کارگردان آن برعهده ابوالحسن داوودی بود.

این فیلم با حضور علیرضا خمسه ، فریبرز عرب نیا و بهزاد خداویسی به شدت مورد توجه قرار گرفت.

کافه گردی پیمان قاسم خانی با دختر موزیسین اش+عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی جشنواره فیلم ترمه پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویسی فیلم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم

 علی ابراهیمی گفت: مرغداران کشور در راستای سیاست وزارت جهاد، جوجه ریزی را افزایش دادند که در نتیجه افزایش تولید موجب شد تا ماه های پرمصرف را بدون تنش پشت سر بگذرانیم.

به گفته او، علی رغم سرمایه گذاری بالا، مرغداران هیچ نفعی نبردند و همچنان در حال زیان هستند که با استمرار این روند تولید دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: با توجه به آنکه جریان تولید با هدف نمی توان عوض کرد، لذا برنامه ریزی باید به سمت صادرات باشد. کمااینکه اکنون مجوز صادرات ۵ هزارتن مرغ گرفته شده است که امیدواریم روند صادرات تسریع شود تا بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه امکان جمع آوری کل مرغ مازاد توسط پشتیبانی وجود ندارد، افزود: با وجود آنکه مرغ های جمع آوری شده از سوی پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود، از این رو صادرات مستمر موثرترین راهکار برای پایداری تولید مرغ محسوب می شود و از طرفی گام برداشتن به سمت کشورهای منطقه و خارج از منطقه علاوه بر فعال کردن ظرفیت تولید، ارزآوری هم در بردارد.

او با بیان اینکه پتانسیل صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ وجود دارد، افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد سالانه حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ می توان به بازارهای هدف صادر کرد.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی ها گفت: بنابر آمار در فروردین ماه حدود ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت و تا ۱۰ اردیبهشت هم که تخم مرغ ها خوابانده می شود، نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است که براین اساس تولیدکنندگان بیش از ۱۰ هزارتومان در فروش متضرر هستند، درحالیکه قیمت مرغ آماده به طبخ کاهش چندانی نداشته است که در این میان سودی هم عاید مصرف کننده نمی شود.

دیگر خبرها

  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!